klodsmajor!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lisbeth Sejberg

klodsmajor!

Post by Lisbeth Sejberg »

Hvis jeg skulle til halbal, ville jeg da iføre mig sikkerhedssko uanset om jeg havde kvæstede tæer eller ej :june: ...... er det måske ikke bedre at forebygge end at helbrede ?? :viben:
Mvh. Lisbeth
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

klodsmajor!

Post by Buusser »

Da jeg kvæstede tæerne havde jeg været til TELTBAL men var ikke stangbacardi og stiv, skulle bakse manden sikkert hjem og skulle lige have en slapper før det gik på hovedet i seng - havde det så bare været det. Verden er sgu uretfærdig :mur: så kunne man da have fået noget ud af det. Og havde nok heller ikke mærket smerten.

Glæder mig til at se produktionschefen i hovedet på mandag når sekretæren beder om sikkerhedssko :viben: Mon vi skal ud i en snak om risikofyldt arbejde :lol:

Jeg tænker at apoteket måske ligger inde med noget trykaflastende plaster eller lign. Lige nu bruger jeg det elastiske og det fungerer ret godt, det skal heller ikke være for stramt, så er der afregning ved kasse 1

Og jeg skal snart til Berlin og Prag, så hører I om en turist i latterlige sikkerhedssko eller grimme sandaler, så ved I besked..

Men så er der jo en undskyldning for at købe nye sandaler... kunne jo være der var nogen der både er pæne og kan bruges alligevel :jeanie:
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

klodsmajor!

Post by Nina »

Helt uden fis og ballade (dét er jeg ikke i humør til) - men så vil jeg foreslå laserbehandling.

Søg evt. på LLLT (Low Level Laser Therapy) på Google.

Laser kan minimere skader og hele op på kort tid.

Venlig hilsen
Nina
Post Reply