Hvad sengetøj sover i i

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Hvad sengetøj sover i i

Post by Buusser »

Bomuld altid - lige nu bæk og bølge. Frotté stræklagner, de er bedst til elevation...

De to store unger bevæger sig væk fra sengetøj med store print ala ringenes herre og den slags til noget mere enkelt. De bliver vel voksne lige så stille..

Den bette sover pt kun i fodbold-sengetøj - FCK eller Chelsea :respekt: Han er meget tro imod sine klubber.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Hvad sengetøj sover i i

Post by Godzilla »

[quote:1e18a8bad4]Den bette sover pt kun i fodbold-sengetøj - FCK eller Chelsea Tilbeder Han er meget tro imod sine klubber.


[/quote:1e18a8bad4]

Åh, hvor fedt. :jeanie: Man skal holde fast ved sine idoler!! :respekt:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Hvad sengetøj sover i i

Post by Godzilla »

Hmmm....det kunne være at jeg skulle runde Jydelageret. Det lyder godt nok billigt. :askepot:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Hvad sengetøj sover i i

Post by HeidiO »

[quote:f35be94b63="Godzilla"]Hmmm....det kunne være at jeg skulle runde Jydelageret. Det lyder godt nok billigt. :askepot:[/quote:f35be94b63]

Der er kun et problem for mig, det er at jeg altid når at blive flintrende arrig i Jysk, fordi der ikke er nogen til at ekspedere de kunder der står i lag for at blive ekspederet :mur:

Jeg har adskillige gange efterladt en ordentlig dynge, som jeg skulle have købt midt i køen, fordi der ingen betjening var at finde.

Efter det blev det lidt principielt at jeg afskyr Jysk - meeen hvis det er billigt nok som her, så kunne det være at man skulle give køb på principperne.
Heidi
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hvad sengetøj sover i i

Post by KatieKat »

Jeg har været nde og hente et sæt. Det mærkes lækkert nok...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Hvad sengetøj sover i i

Post by Buusser »

Det er nemlig rigtigt Godzilla :heidio: du vil blive overrasket over hvad den dreng har af alt muligt med FCK - tandbørste, morgenkåbe, madkasse you name it ....

og han er standhaftig :jeanie: man bliver hånet en del for det når man nu bor i området hvor "den gule fare" huserer. Men han kan tage det. Han går altid sine egne veje når det gælder fodbold og han er ikke til salg.. :elsk:

Hov - det må være en erstatning for noget ponymor-pral, en omgang foldbold-mor pral :atengstedt:

Aj, godt ord igen. Ingen pony-mødre har nogensinde gjort eller stødt mig den mindste smule... ikke såvidt jeg husker ihvertfald.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Hvad sengetøj sover i i

Post by Nina »

Spørgsmål:
Hvad sengetøj sover i i


Som regel mit eget!!! :linski:
Post Reply