Dækkenvask i Stor Kbh / Kbh området, hvor får du vasket?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Dækkenvask i Stor Kbh / Kbh området, hvor får du vasket?

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Så er krikke dyret blevet Amar'kaner, dejligt at have min gode gamle ganger "hjemme" igen, men efter gennemgang af loft, kælder og hans medbragte ting er jeg nu næsten oppe på 20 beskidte og nogle lidt i stykker skridt tæpper, overgangs dækkener og vinter dækkener :lol: til én hest :viben:

Men hvor hulen får i hestefolk ordnet den slags herinde? Kan intet finde om dækkenvask nogen steder, og krampe-nettet er jo ligesom ikke en mulighed for mig at søge på :ehj: og der hvor jeg plejer at få ordnet dækkener, de har solgt maskinerne sidste år...

Så tager gerne imod med kyshånd for oplysninger om noget dækken vask, hvor jeg ikke skal slæbe 20 dækkener til jylland eller lign. for husk på jeg er jo farlig stor forbryder - så må ikke rejse ud af landet :atengstedt:

Beklager hvis det er posted det forkerte sted, håber ikke strigler.dk har samme bannings procedure som krampe-nettet, orker ikke mere modgang for i år...
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Dækkenvask i Stor Kbh / Kbh området, hvor får du vasket?

Post by annetteB »

(ssh....jeg plejer selv at vaske skidtet i vores almindelige husholdningsvaskemaskine. Indtil nu er det gået helt fint, men rigtig beskidte dækkener skal have to gange.)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Anita
Posts: 166
Joined: Fri 11. Jul 2008 11:12

Dækkenvask i Stor Kbh / Kbh området, hvor får du vasket?

Post by Anita »

Møntvasken er guds gave til hestefolket.
Jeg har flittigt brugt den lokale møntvask når bare man husker at tørre maskinen fri for hestehår efter sig er de til at tale med.
De største af deres maskiner kan tage 2 stk vinterdækkner str. 145
imc

Dækkenvask i Stor Kbh / Kbh området, hvor får du vasket?

Post by imc »

dansk dækken design..
søg på goggel og du vil finde deres adresse.
Har fået dækner vasket hos dem i 3 år og altid med godt resultat.
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Dækkenvask i Stor Kbh / Kbh området, hvor får du vasket?

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Selv at vaske dem det gider jeg ikke, for jeg har ikke impregnerings middel eller lyst til at rep. alle de dækkener :viben:

Jeg vil lige google dansk dækken design og høre hvad de skal have for at fikse så mange dækkener.
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
imc

Dækkenvask i Stor Kbh / Kbh området, hvor får du vasket?

Post by imc »

de er billige og hvis du har 20 dækner, er der en pæn rabat.
Post Reply