Athene....

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Replica
Posts: 275
Joined: Sun 18. May 2008 21:06

Athene....

Post by Replica »

Hvad så, har i fundet ud af noget med thense? Har i sat hende til salg andre steder? HG er et skodsted, der er flest freaks(er selv derinde), som er pænt useriøse - synes der er værre end det onde HN...

Men skal da ikke sige om der ikke findes en enkelt eller to, fornuftige personer derinde, det kunne man da håbe, det er i hvert fald værd at prøve...
ImageImage
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Athene....

Post by KatieKat »

[quote:d0eb6c7caf]der er flest freaks(er selv derinde)[/quote:d0eb6c7caf]
:viben: Selverkendelse er en smuk ting.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Athene....

Post by Ms Strangefield »

Dem jeg kendte var desværre ikke interesseret. Ærgerligt for hun havde fået det godt.

Fjordheste uden sadelleje er ikke det store problem. Jeg kender flere der går med sadler der ligger perfekt. Faktisk Wintecsadler alle samme...
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Athene....

Post by HeidiO »

[quote:b7acdeb362]Fjordheste uden sadelleje er ikke det store problem. Jeg kender flere der går med sadler der ligger perfekt. Faktisk Wintecsadler alle samme...[/quote:b7acdeb362]

Det er også en Wintec Flint har fået (en Wintec Pro).
Han virker meget mere afslappet efter han har fået den, så vi er vist alle meget glade for købet, også manden der kan sidde i den uden at få noget i klemme.....
Heidi
Post Reply