I 1000 stykker

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: I 1000 stykker

Post by Anja »

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, håber selvfølgelig at der, ved et mirakel, er sket en fejl og baby er ok trods alt... Men der er håb og så er der realiteter.

Noget positivt er der dog ved din historie, du KAN blive gravid og verden er fuld af historier med en ulykkelig start og en lykkelig slutning :kindkys:

At der er noget galt denne gang betyder ikke, at du ikke sidder med det sundeste og skønneste barn i favnen i en overskuelig fremtid :-)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: I 1000 stykker

Post by Lone Beck »

Puuuuha, det gør mig ondt for jer, Pia :ked:

Når de ikke har sagt noget i første omgang, skyldes det formentlig, at de ikke har været sikre, og ikke ville gøre jer bekymrede, hvis det viste sig, at alt var i skønneste orden. Nu skal I selvfølgelig have ren besked, og det tror jeg også I får. Der vil jo være en beslutning, der skal træffes :ked:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: I 1000 stykker

Post by Godzilla »

Åh, nej, hvor er det trist Pia. :graed:

Jeg håber at du og Tonni får ordentlig besked og at i kommer nogenlunde igennem det med håbet i behold.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: I 1000 stykker

Post by Gry »

Jeg må tilholde mig hvad andre har skrevet.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg har lyst til at græde på jeres vegne, men det kan i jo ikke bruge til noget overhoved...

Jeg har lyst til at tage det hele væk, men ved ikke hvad jeg kan sige der på nogen måde kan gøre et minimum af forskel...

*Nøjes med et trist kram*
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: I 1000 stykker

Post by LoneR »

Øv, jeg læste begeg siderne i håbet om, at du havde skrevet noget mere positivt til sidst.
I oplever jo alle vordende forældres mareridt - at der er noget alvorligt galt med barnet. det er jo ikke til at bære.
Det er så synd for jer, at det slet ikke kan beskrives.

Jeg kan kun sige, som Anja - I kan ihvertfald blive gravide, det er en lille trøst midt i sorgen - og jeg håber at der er håb for det nye lille pus alligevel-

Rigtig mange kvinder aborterer den første graviditet - ofte så tidligt at de knap bemærker det - fordi der er noget galt med barnet. Det gjorde jeg selv, og fik at vide at den første graviditet i ret mange tilfælde kan have en "fejl på barnet" og det bliver så spontant aborteret - kan ikke huske tallet, men det er mange. Det er som om ens krop skal øve sig en gang først - senere går det jo godt - jeg har fx derefter født 5 sunde unger.
I er så dér, hvor jeres barn er "hængt på", og må gennem denne sorg at miste det, nu hvor det egentlig for jer er et barn - det er så skide synd for jer.
Men håber alligevel at der er håb for det lille kræ.

Mange tanker
Lone
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: I 1000 stykker

Post by aribeth »

ja, jeg har jo skrevet en PB til dig Pia....

KRAM!
Raxacoricofallapatorius
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: I 1000 stykker

Post by misssophie »

det gør mig ondt at høre.

bristede håb og drømme er det værste

jeg kan høre at i har hinandens støtte,- sørg for at tale om det.
lad være at gå rundt med det alene, hver for sig.

pas på hinanden, så skal i nok klare det.

nu har hospitalet givet jer den store grimme nyhed,- så jeg kan ikke se hvorfor de ikke skulle lægge kortene på bordet for jer.
hvis i ikke føler i får en forståelig eller rimelig forklaring,- så sig det, og bed om at få det forklaret igen, til i har alle fakts.

varme tanker herfra
Misssophie
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: I 1000 stykker

Post by Nina »

Jeg er bare SÅ tom for ord. :oeje:
Trøste kan jeg ikke - desværre ...
Man skal være i situationen selv, for at vide, hvor ondt det gør.

Alligevel vil jeg være så barsk at sige at det (trods alt) er godt, at det er muligt nu, at finde misdannelser så tidligt i graviditeten - så hvis det værst tænkelige nu er virkelighed - så er det vist bedre at vide det nu end senere.

For pokker da! - Det er en meget trist besked at få!

Jeg har ikke selv børn - men jeg fik kuldegysninger af din beretning.

Jeg HÅBER, at de har set forkert!

Mange tanker og knus fra
Nina
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: I 1000 stykker

Post by Lena »

Åh nej........

Jeg håber at de har set forkert........
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: I 1000 stykker

Post by nanna1979 »

Sender jer mange tanker :kindkys:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
Post Reply