i anledningen af...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: i anledningen af...

Post by xtiny »

Det er din skyld at naboernes l*høns kommer 8 gange om dagen og æder fuglefrø -og at jeg kommer til at "spilde" noget til dem! -poogift

Og at denne her computer ikke har alle de nyttige taster og specialtegn. HELT sikkert.
DEt er også din skyld at der står 10 planter, der ikke er kommet i jorden endnu. Fordi, det regner, blæser, jeg har ondt i ryggen og armene og solen skinner for meget. Og hønsene... Og kattene...

Det er også din skyld at min hippeastrum står med 4 ENORME røde blomster- selvom, den ikke har været på "vinterophold". Og at de der har kun har 3 knopper og er 20-50 cm høje. Og ikke er pottet om.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: i anledningen af...

Post by Frieser9460 »

Jeg er møgfrustreret over, at stakkels Basil har vokseværk... det er bare SÅ synd for ham og uretfærdigt, at han skal være så besværet, uden jeg kan gøre andet end at skære yderligere ned på den daglige mængde foder og give ham lidt smertestillende, som tilsyneladende ikke er helt nok til at holde ham 110% smertefri... :ked:

ARGH!! Det er vist godt, jeg har valgt ikke at få børn... :roed:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: i anledningen af...

Post by Lena »

Overfaldet?? Hvad er det for et job du har? Håber du er ok.....

Nå Annette......... så skal du fanme også have skylden for at UNIK er en klovn og træder skoene af når vi er på tur...... Det er lige før vi skal have konstrueret "ridehjelm" til hestene, for skoen (str 9) fløj gennem luften og var ved at ramme min makkers hest......

Hvorfor skal vi have besøg af smeden hver uge??
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: i anledningen af...

Post by misssophie »

enten har Unik dårlige hove, eller også må det være en dårlig smed tænker jeg...

gode hove i kombination med god smed, plejer vel at betyde at skoene bliver på?
Misssophie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: i anledningen af...

Post by annetteB »

jojo, misssophie - men ikke når min iboende nederenhed træder virkelig i karakter - så FLYVER skoene af!
Og hippeastrum er usamarbejdsvillige, mennesker overfalder hinanden, hunde får vokseværk, fødder nægter at heles og det er bare begyndelsen! Muahahahaha!!

Det er min skyld!! Min SKYYYLD!!
:lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: i anledningen af...

Post by HHansen »

Så det er også din skyld at Erling har fået et sår på koden så dyrlægen ikke kunne bøjeprøve ham. :brok:

Og at Henriks bil skal have ny dør og forskærm - samtidig med at min punkterer! :mur: :brok:

Og formentlig er det OGSÅ dig der tilbageholder indkaldelsen fra røntgenafdelingen, så jeg ikke engang kan få besked om hvorvidt jeg skal dø snart eller leve meget længe!

SKOD siger jeg bare..!!! :brok: :mur: :mur: :mur:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: i anledningen af...

Post by misssophie »

så styr dog din elendige aura Anette, se dog hvad du udsætter folk for!!! skam dig!!! :brok:
især stakkels HHansen,- det må du altså lige fixe Anette!!!
Misssophie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: i anledningen af...

Post by annetteB »

det er utvivlsomt osse min skyld - desværre ved jeg ikke hvad jeg kan gøre ved det - udover evt at skyde mig en kugle for panden....men det må man jo ikke, når man har børn?
Og det har jeg forresten heller ikke lyst til - når JEG kan leve med at være skyld i alting, så kan I andre vel osse!
:lea:

Her går det osse godt: Forsikringsselskabet gider ikke svare på Ajas henvendelser vedr hendes PC som blev ødelagt i januar...nu har vi osse kun april. I Januar sendte Aja osse en ansøgning om navneskifte. Den er ikke blevet behandlet endnu.
Jeg får rykkere - og rykkergebyrer - for regninger jeg HAR betalt.
Cykler punkterer.
Ovne vil ikke varme.
Bedste ven får en skid på tværs - igen - og det er OSSE min skyld.
Naturligvis.
:mettebo:

Gad vide, hvem der egentlig komplicerede folks liv FØR jeg blev født?
:ondgrin:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: i anledningen af...

Post by Skjold (Tidl. SL) »

annetteB wrote:sandeligen. det hele er min skyld. Især dét der med ekskæresterne der bliver bøsser.
:hhansen:

Jamen hvad fanden sker der også for dét...!?
Den første: det burde jeg have set komme! Vi var ikke så gamle og han slog op med mig med begrundelsen "Det er ikke dig der er noget galt med - jeg vil bare meget hellere være kærester med en dreng". Han var faktisk ret modig..

Den anden: Det havde jeg SLET ikke set komme. Sådan en bred muskuløs og tatoveret fyr, der er rigtig meget mand...ja, eller ikke, åbenbart!?

Folk må virkelig være til hvad de vil, bare det er lovligt...men det kan da ikke passe, at det er MIG der får dem til at tænke "KVINDER - NEJ for SATAN!"? (Men det er det så heller ikke - det er jo din skyld?)
/SL
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: i anledningen af...

Post by annetteB »

jaja, bare rolig - det er alt sammen min skyld.
-poogift

hvis det gentager sig en tredie gang kan du evt begynde at overveje, om der ER et eller andet fællestræk ved de der fyre, som gør at du tiltrækkes af dem, som måske kan have en sammenhæng med den der springen-ud?
Se det fra den lyse side: forholdet til dig har givet dem så stor positiv ballast, at de efterfølgende TØR tage springet!

Personligt har jeg en indre hundefløjte, som tiltrækker mænd, der er deres egen værste fjender.
Det er jeg ikke sikker på, der er meget positivt i.
Selvom det naturligvis er opmuntrende at se, at de kan fucke deres liv op HELT uden min hjælp og i hvor høj grad. Det er afslappende, så at sige.
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply