Juli status

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juli status

Post by Stimata Doamna »

Lang dag på kontoret - en times møde, to timers online træning og til sidst briefing af chefen, der kom hjem fra NY først på eftermiddagen.

Til gengæld laver datteren ikke så meget ballade. Hendes storebror har kørt hende træt: 1 times tennis og 3½ times fodbold var tilsyneladende nok til at sende hende til drømmeland i et lille stykke tid........
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli status

Post by aribeth »

Ser Fantastic Mr Fox med Max...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Juli status

Post by Ane »

Jeg er mæt.. sidder og funderer over en hektisk seneste måned. Men nu har kæresten fået nyt job :jeanie:
Rivaldo er flyttet ned til søde Anne og Pixi sendt på ferie mens jeg tænker lidt over hvad jeg skal med hesteriet. Der fundet en løsning på stald (vi kunne ikke bygge som planlagt) og mangler kun ganske lidt malerarbejde. Vi skal lige finde ud af at flytte, men det ordner sig vel.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Juli status

Post by misssophie »

blev idag kontaktet af et firma som jeg søgte job hos for nogle mdr. siden,- de spurgte om jeg var interesseret i at komme til samtale alligevel, da de skulle bruge en person mere...

hmmmm, ja hvorfor ikke. det skader jo aldrig at se hvad det er for noget...

de påstår at de har det drøngodt hos dem,- de arbejder med et meget bedre edb-system, og så skal jeg stå for de svenske kunder og tale en masse svensk.
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli status

Post by aribeth »

Wuhuu @ nyt job til kæresten Ane!

Og spændende Sophie!!

Nu sover børnene ENDELIG...eller Max... Milo sov for lang tid siden... Max er altid helt bombet mandag efter børnehaven, så han falder i søvn på sofaen når han kommer hjem, og så er han bare ikke ret træt klokken 20.00 om aftenen... men jeg KAN ikke holde liv i ham om eftermiddagen... og vi har også prøvet at smide ham i seng når han er faldt i søvn på sofaen, men så vågner han bare klokken 21.00...

Nu drikker jeg en øl...
Raxacoricofallapatorius
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Juli status

Post by MetteboDeluxe »

Jeg har pudset tøjler og grimer i metermål. Nu skal det hele bare fedtes ind i morgen :katiekat:
* Kendt for :mettebo: *

* G
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juli status

Post by udlandet »

Det er bare at konstatere at det offentlige er dyrt og besvärligt. Det tager en krig at komme fra Falster til Hellerup i KBH. Og koster 320 kr retur for tog og bus billigere at tage bilen!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli status

Post by aribeth »

Jeg laver hyldeblomstchampagne...
Raxacoricofallapatorius
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juli status

Post by udlandet »

Nu har jeg väret et ärligt menneske og fortalt min chef at jeg söger nyt job. Jeg kan ikke blive ved med at arbejde halv tid. Svaret er at han beklager, at vi kan se på til august. Og at jeg ikke kan stoppe för i slutningen af oktober :viben:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Juli status

Post by annetteB »

nu har jeg fri i en uge....så skal jeg bare samle motivation til at pakke skrammel ned til fem dage som festivalarbejder.
Er træt bare ved tanken.
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply