Septemberstatus

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Septemberstatus

Post by Godzilla »

Jeg har været på Store Hestedag med æsler både lørdag og søndag. Kæft hvor er jeg træt! :traet:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Septemberstatus

Post by Godzilla »

Jeg har været på Store Hestedag med æsler både lørdag og søndag. Kæft hvor er jeg træt! :traet:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Septemberstatus

Post by stardancer »

Jeg vandt 2 fribilletter til The Watch inde på Heaven of Horror, så jeg har været i bio med en veninde her til aften :heidio:

Superhyggeligt, og filmen var rigtig god og ret sjov, så den kan godt anbefales :mikkel:
/Sofie
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Septemberstatus

Post by Stimata Doamna »

Her har weekenden stået i skolestartens tegn. Vi har pakket bøger ind og været en tur med toget ud til den nye skole, så datteren lige ved, hvordan det hele ser ud, inden det går løs i morgen. Skolen ligger stadig i byggerod. Jeg håber virkelig ikke, at der bliver behov for at evakuere børn fra sportshallen på denne side af jul - fra nødudgangen er der en meters penge ned til jorden. Hvis man altså kan komme ud for maskiner... Forhåbentlig er de færdige indenfor, så der er klasseværelser til alle.

Hesten er også blevet motioneret moderat og var glad for at lave noget igen. På trods af sin alder er der fut i krikken, og hun skal helst udfordres lidt. Fysisk eller mentalt. Jeg håber, at osteopaten kan komme i denne eller næste uge. Hun var der for en måneds tid siden og pillede lidt ved Alfas brystben, som tilsyneladende er blevet skubbet i forbindelse med en dum-dum-dum omgang snubleri i ridehuset. Pga. brystbenet havde også tungebenet forskubbet sig, så der har været noget at restituere på efter behandlingen.

Åh, nå ja, lungebetændelsen har ikke sluppet grebet endnu, men jeg er ved at være god til at hoste - får ikke ondt i mavemusklerne mere :hhansen:

God bedring med nakken, Lone!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Septemberstatus

Post by Ane »

Det ender med en six-pack/vaskebræt på maven af alt det hosteri Randi

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Septemberstatus

Post by Mia »

Glæder mig allerede til at jeg ligger under dynen i aften.

En masse nye indtryk oven på en god weekend. Flytningen af den lille grå gik rigtig fint, og har været i den nye skov på ham både lørdag og søndag - det ender med jeg kun bliver skovtursrytter. I går efter skovturen var jeg kort inde på den nye bane og fik noget fin afslappet trav - så er sikker på hans nye hjem bliver et hit :jeanie:
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Septemberstatus

Post by lonek »

Hehe :atengstedt:

En mand undslipper fra fængslet, hvor han har siddet i 15 år. Han bryder ind i et hus for at lede efter penge til våben og finder et ungt par i sengen. han beordrer fyren ud af sengen og binder ham til en stol, hvorefter han binder pigen til sengen. Han ligger sig oven på hende og kysser hendes hals. Så rejser han sig og går ud på badeværelset. Mens han er derude, siger manden til konen:" hør, denne mand er en flygtet straffefange, se på hans tøj! Han har sikkert brugt masser af tid i fængsel og har ikke set en kvinde i mange år. Jeg så hvordan han kyssede din hals, hvis han ønsker sex, må du ikke sige nej, ikke klage, men bare gør hvad han fortæller dig! Tilfredsstil ham ligegyldigt hvad. Hvis han bliver vred, vil han dræbe os. Vær stærk, skat jeg elsker dig". Hvortil konen svarer: " Han kyssede ikke min hals, han hviskede i mit øre. Han fortalte mig at han er bøsse, han synes du så sød ud og spurgte mig om vi havde noget vaseline. Jeg fortalte ham at det var ude på badeværelset. Vær stærk skat, jeg elsker også dig.”

Go' dag derude!! :lolskilt:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Septemberstatus

Post by aribeth »

igang med studiet igen... tung opstart... vil hellere bare have børnene hjemme hos mig ALTID mens Keld går på barsel sammen med os...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Septemberstatus

Post by Mia »

Er noget træt af snerpede mennesker, som samtidig ikke kan se problematikker fra andre vinkler end fra sine egne ego-briller... :ond:
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Septemberstatus

Post by misssophie »

lang gåtur med hunden og den langhårede på stranden og i skoven, og 2 timer på havetraktoren.

nu verdens bedste æggekage
Misssophie
Post Reply