Hvad kan man tillade sig på nettet?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Post by Lone »

Vorherrebevares - hvor lavt.

[quote:0c4a085c42]Så meget for perfekt selvfølelse!![/quote:0c4a085c42]

Tjaeh...... men jeg tror faktisk at alle trådene, hvor folk kaster sig over hinanden som ulve tjener et godt formål: de gir folk afløb for agrressioner og afstiver deres selvfølelse - det må dels minimere antallet af depressioner og forbruget af psykofarmaka - dels bidrage til at holde voldsstatistikken nede.

HN lever jo af disse tråde - de tiltrækker brugere og bliver jo sjældent slettet før efter god lang tid - nye dramaer der holder brugerne beskæftiget!
Lone

Post by Lone »

var det ikke dig der sendte det, Pia?
Hvem var det så?
Lone

Post by Lone »

[quote:f7d75729fc]Kan I det? Give en oprigtig undskyldning?
(uden at stå og krydse fingre, og krumme tær [/quote:f7d75729fc]

Ja - det kan jeg sagtens - hvis jeg føler jeg må undskylde så gør jeg det - naturligvis!!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jeg har ingen problemer med at sige undskyld til folk, jeg er kommet til at såre, uden at det var meningen.

Hvis det var med fuldt overlæg og jeg kan stå inde for det jeg har sagt, ser jeg ingen grund til at undskylde.
PiaK

Post by PiaK »

[quote:e06c7cd8f0="LoneSchannon"]var det ikke dig der sendte det, Pia?
Hvem var det så?[/quote:e06c7cd8f0]

Jo det var det.

Det er sandt at tråde som ender i mudder trækker folk til og har en vældig underholdningsværdi,:
For det meste er det jo pga. forskellige meninger om et emne, men denne fik virkeligt mit hjerte til at slå lidt hurtigere, den var ikke underholdning, den var ond :evil:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Øv jeg føler mig udenfor - bare fordi jeg ikke har været hjemme i weekenden... :evil:
Kan jeg ikke også få den omtalte tråd? ER så nysgerrig :P
helle@svendgaard.dk

Jeg tænker faktisk meget over hvad jeg skriver på nettet.
Jeg bryder mig ikke om at såre andre, eller hænge nogen ud.
Jeg forsøger at skrive så en 3. person der måske bliver nævnt i det jeg skriver om, ikke vil føle sig udleveret eller ramt hvis vedkommende tilfældigt læser det skrevne.

Jeg er meget sjældent personlig og jeg der skal meget til at hidse mig så meget op at jeg bliver ond (det KAN godt lade sig gøre) :twisted:
Men jeg forsøger faktisk altid på at diskutere emnet og ikke personerne.
KAn dog godt finde på at pille folk ned med hvis deres argumenter om et emne bare ikke holder vand. :mrgreen:
Men igen - jeg forsøger som regel på at gøre det uden at skrive direkte at jeg synes de er en flok klaphatte og åndspygmæer :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Har sendt den til dig
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

os mig, os mig - jeg vil også se tråden :mrgreen:

lone.beck@nordjyske.dk

TAK
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Tak for det :D

Dumildekineser :shock:

Dén opførsel MÅ da være diagnosticérbar... :roll:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Kom til at tænke på om vi egentlig flipper ud over det samme?

[quote:2877821504]Så meget for perfekt selvfølelse!![/quote:2877821504]- det er min diagnose - Ekstrem lav selvfølelse - det gir uhyggelige udslag.
Post Reply