Death by chocolate

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
PiaK

Re: Death by chocolate

Post by PiaK »

Arhj? Er der ikke en af jer kagekoner der kunne, mod betaling, bikse sådan et flot stykke kage med snask og overdrevet fin pynt, sammen til mig?

Jeg skal bruge den på søndag og den skal række til ca 20 :hhansen: :aribeth:

*be'om*
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Death by chocolate

Post by CXEC »

Er desværre ikke hjemme!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Death by chocolate

Post by HHansen »

Jeg vil også have lagkager :aribeth:
Det kan da ikke være rigtigt jeg selv skal lave dem til min fødselsdag på lørdag, kan det??? :hhansen:

Nå, det går nok... skal lave 3 kager - har fundet på de 2, mangler bare den sidste. Kan det iøvrigt være rigtigt der skal bananer i en chokolade lagkage med abrikosmos imellem lagene? Det siger flere af de opskrifter jeg har fundet :hva:
Den anden vi skal have bliver hindbær og makroner og flødeskum.. så mangler jeg bare én - nogen idéer? Jeg har hverken tid eller overskud til at lave nogle af de ellers meget lækre der er i kogebogen - både Gunillakagen og death by chocolate ser gode ud, men det rækker tiden ikke til.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
PiaK

Re: Death by chocolate

Post by PiaK »

Jeg kan faktisk også godt lide at lave lagkager... men vi skal til 75 års fødselsdag hele lørdagen, og om aftenen skal jeg hygge med veninderne. Søndag kommer så hele familien, så jeg kan bare ikke NÅ at lave den der kage...

Jeg har dog modtaget en lagkagebundsopskrift fra Heidi :askepot: den ved jeg af erfaring er god :aribeth: nu skal jeg bare have narret hende til at bage dem til mig :hhansen: så kan jeg nok lige selv få dem lagt sammen søndag :anonym:

Jeg tænkte på at pynte kagen med frugt lagt i et flot mønster? Det har jeg vist set engang, det var pænt :-)

Heidi, jeg ønsker mig lagkagebunde i fødselsdagsgave :jeanie:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Death by chocolate

Post by HHansen »

Måske skulle jeg lave min fødselsdag til at være efter konceptet: Medbring din egen lagkage?
Men det bliver måske også så mange igen :hhansen:
Vi skal jo arbejde hele ugen - og til en fødselsdag onsdag - og en fest fredag aften. Og så kommer der jo en masse gæster til mig lørdag. Så derfor har jeg ikke så meget tid til at bage og gøre ved...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Death by chocolate

Post by MinnaN »

Bestil kagen hos en bager sammen med bollerne. Nemt og overskueligt. :linski:
Det gør jeg, hvis jeg ikke kan overskue det eller ikke har tid pga mange sfæriske momenter i æteren.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Death by chocolate

Post by HeidiO »

PiaK wrote:Jeg kan faktisk også godt lide at lave lagkager... men vi skal til 75 års fødselsdag hele lørdagen, og om aftenen skal jeg hygge med veninderne. Søndag kommer så hele familien, så jeg kan bare ikke NÅ at lave den der kage...

Jeg har dog modtaget en lagkagebundsopskrift fra Heidi :askepot: den ved jeg af erfaring er god :aribeth: nu skal jeg bare have narret hende til at bage dem til mig :hhansen: så kan jeg nok lige selv få dem lagt sammen søndag :anonym:

Jeg tænkte på at pynte kagen med frugt lagt i et flot mønster? Det har jeg vist set engang, det var pænt :-)

Heidi, jeg ønsker mig lagkagebunde i fødselsdagsgave :jeanie:



Har du lagt mærke til hvor længe jeg har ignoreret denne her??? :hhansen:














Jeg tænker, at du kan øve dig på lagkagebundene og lave både nogle til mig og til dig selv :anonym:
Heidi
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Death by chocolate

Post by Stimata Doamna »

HeidiO wrote:Jeg tænker, at du kan øve dig på lagkagebundene og lave både nogle til mig og til dig selv :anonym:


God ide, Heidi, så kommer jeg cyklende en dag og spiser lagkage hos Pia, når hun er blevet rigtig døgtig til at lave dem helt selv :aribeth:

For en gangs skyld er her jo en tråd, der holder sig til emnet - men det er selvfølgelig også et taknemmeligt emne... :lol: :lol:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
PiaK

Re: Death by chocolate

Post by PiaK »

*suk*
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Death by chocolate

Post by Stimata Doamna »

PiaK wrote:*suk*


Nå ja, hvis du tager det på den måde, kommer jeg ikke cyklende.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply