Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by LoneR »

Ok, Conny er provokerende med vilje og savner faglige indlæg.

Men så skriv da noget fagligt, Conny - eller har jeg atter misforstået noget?

Det er jo umuligt at følge med her.
Og tak Dorthe.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by Anja »

Jeg tror ikke helt jeg har åndsevner nok til nogensinde at forstå hvad det er der gang på gang skuffer folk når de ankommer til strigler :ehh:

Er det "rygtet i byen" vi ikke lever op til eller hwa?
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by Anja »

Og hvad er det med den Svend-tråd? Kan der gives et kort resumé eller skal man tygge sig igennem en 25 siders tråd på HN efter 23?
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by MetteboDeluxe »

Ja
* Kendt for :mettebo: *

* G
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by LeneP »

"Men så skriv da noget fagligt, Conny -"

Ja, det er jo også det starten af et andet indlæg siger - at strigler er hvad man gør det til. Hvis man vil have faglige indlæg skal man skrive dem - og hvorfor gør jeg så ikke det?

Fordi forummet er alt for begrænset - der er måske 2 brugere der aner noget som helst om den lille specialrace jeg har noget klogt at fortælle om. 99E skriver det også - hun har en privatsession kørende med den ene anden, der gider diskutere Paralli ud over "lyder spændende"-planet.

Resultatet af at være meget få - taler for sig selv. "Jeg skal skide", "jeg er sur" og når det går lidt videre "jeg er gravid" eller (og dem er der flere af) "lad os tale om nogen vi foragter fordi vi ikke har andet at tale om".

I kan da få et billede af min nykårede hingst (hvis jeg kunne finde en tilføj billede-knap, der er kun tåbelige smilies)- fordi han er så smuk at jeg benytter enhver lejlighed til at vise ham frem, men faglig snak - det er ikke en mulighed hér.

Agnes
aribeth

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by aribeth »

lige nedenunder den hvide boks du skriver i Agnes... der står der med grønt: Tilføj billede!


Katrine
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by LeneP »

Super!
Så kommer han her - 3 år, avlsgodkendt og af helt nye blodlinier, bedre bliver det ikke!

Image

-men hvordan få en faglig snak om ham?

Agnes
aribeth

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by aribeth »

FUCK han er LÆKKER!!!!

Faglig snak?

Det ved jeg ikke, men jeg ved jeg ville elske at læse noget om racen fra en der ved noget om det!


Katrine
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by LeneP »

Du kan lære alt det du vil på shagya-anglo-arabere.dk eller spørge, men lækker - det er han!

Agnes
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by 99E »

Agnes wrote: 99E skriver det også - hun har en privatsession kørende med den ene anden, der gider diskutere Paralli ud over "lyder spændende"-planet.

Jah.
I hvert fald når jeg simpelthen ikke lige har overskud til at forklare noget som helst.
Det er bl.a. derfor den seneste Parelli-tråd stadig hænger og "dingler" med et spørgsmål fra BeritH.
Jeg havde (har) ikke lige mentalt overskud til at forklare noget som helst.
Medmindre, der er nogen der brrrrænder efter at få et grundkursus i brøker, decimaltal og procenter.
Arj, det gider jeg heller ikke. Tjek REMA7.
Godnat, og sov godt.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply