Ligegyldigheder på en søndag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by aribeth »

:elsk: :druk: og sådan noget Gunilla... og pas på dig!


Vi har ryddet 7 m2 i beddet: "noget der engang var et rosenbed men som med tiden er endt ud som en jungle af roser og pil og ukrudt og alt muligt"
Pillet flagstangen ned... den er LANG 10 meter! Vi har flaget 1 gang imens vi boede her... nu er den nede og det pynter gevaldigt på udsigten ikke at have sådan en stang stående!

Max og jeg har leget med sæbebobler og grinet af hestene der synes det var MEEEEGET underligt når de drev ud på folden hvor de stod. :elsk:

så har vi hevet tømmer op på 1. salen, haft besøg, været i bad alle tre på en gang... det er SJOVT og der er meget vand på gulvet bagefter... godt vi har et STORT badeværelse...

Lavet LÆKKER aftensmad og spist det...
vi fik et par stykker god gris, grillet, saltkogte kartofler, runde gule og grønne squash bagt i ovnen med løg og hvidløg og en broccolisalat.

Image

Image

så har vi hygget i sofaen og nu er Max puttet og Keld og jeg har en halv flaske rødvin der skal deles :)

Sådan en af de dage der hvor man bare har hygget herhjemme... det er fandeme skønt!
aribeth

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by aribeth »

*fnis*... ja tihi!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by Lena »

ÅÅåååååååååååååååååååh, den der broccolisalat kunne jeg godt gafle nu............ det hele!!!

Vi har fået lagt "kabelhelvedet" om i stuen............ og taget en del omformere ud af systemet. Det resulterer nu i at HrG laptop ikke kan nå det trådløse netværk...... :mur: Nå, det må vi kikke på i morgen.

Ellers har vi bare været på en varm ridetur........ og et bad til UNIK bagefter.... som han for en gangs skyld nød......
Malouhsen
Posts: 64
Joined: Thu 1. Apr 2010 16:35

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by Malouhsen »

Måske er det hvor meget det kan dække, burde der så bare ikke stå 12 m2? :hhansen:
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by FruTusse »

Har nydt en sen søndag morgen med frisk morgenbrød og lækker smoothie.
Med hunden luftet af gik turen til stalden, hvor klægebestanden efter de seneste dages regnvejr endelig er mindsket, så det var til at ride på udendørsbanen uden de store gener fra de små lede sataner.
Dejlig ridetur, og Tusse nød vist også at komme på udendørsbanen for hun var da i særdeleshed i HOPla. :lol:

Hjem og i bad, lufte hund af igen og så ind til Fisketorvet hvor jeg skulle mødes med min søster til en hyggelig aften med lidt mad og en tur i bio for at se Inception. SKIDE god film, kan varmt anbefales at gå ind at se!! :mikkel:

Så nu vil jeg lige straks gå nattissetur med hunden og smutte i seng efter en rigtig dejlig søndag. :hhansen:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by HHansen »

Har brugt weekenden på at køre 800 km og deltage i 3 fester.. fredag aften på fyn, lørdag aften i Ålborg og søndag eftermiddag og aften på fyn igen :traet:

Det har været hyggeligt men også hårdt. Har ikke sovet hjemme - og jeg ER ved at være for gammel til liggeunderlag på betongulv :doed:

Så lige om lidt er det sengetid.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by sinesmølf »

jeg har holdt lidt børnefri inden ulrick skal på festival. Så jeg var på bagagerumsmarkede med en meget træt veninde, men det var hyggeligt og jeg fik købt et par vintertøvler, en krokodille, en badedragt med den lille havfrue og lidt andet. Så var jeg hjemme hos min mor og drikke kaffe og spise kage.

Så stod den på aftensmad, vi fik ben og brasede katofler, spidskålssalat og taziki.
Aftnen er gået med trendsales og denne her side Amio.dk, der er rigtigt mange fine ting. Nu har jeg lige slået et brød op til i morgen, så skal jeg bare snøvle mig i seng.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by Nina »

Jeg er glad for, at jeg er hjemme!!!

Nu - hvor jeg reflekterer lidt mere over, hvad der kunne have sket - ja - så er jeg tilfreds.

Venlig hilsen
Nina
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by Zippeline »

Jeg har været på Baresso med min storebror.

Det er fantastisk at gøre den slags sammen.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Ligegyldigheder på en søndag

Post by xtiny »

Øjenblyanter KAN blive for gamle, når de runder de 15 år.
Jeg har sådan nogen grønne nogen, og den ene er altså blevet hård (midt i sommervarmen). Øh, DET skev jeg ikke vel?! Vi taler øjenblyanter- ikk?
Nå, jeg skal have de bløde (blyanter til at tegne øjne med!), og normalt er tricket lige at skylle den under den varme hane (blyanten!).

Make-up og cremer- holder sig bedst i køleskab.
Parfume skal bruges rimeligt hurtigt- ellers kan det godt reagerer kemisk, så duften ændrer sig.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Post Reply