Den sidste rejse

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Den sidste rejse

Post by Lone Beck »

Det gør mig skideondt :ked:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Den sidste rejse

Post by Pia »

Det er jeg ked af at læse, Bugno har vist haft en god ejer i dig.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Den sidste rejse

Post by Lena »

Det er sq i orden at "tabe småkagerne"........... Jeg har den dybeste respekt for din beslutning........

Det bliver superhårdt....... men heldigvis har du en masse gode minder!
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Den sidste rejse

Post by JannieT »

Jeg har dyb respekt for folk der tager ansvar for deres dyr, også når det er skide svært.
Alt er relativt
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Den sidste rejse

Post by Dorte Hansen »

ØV altså.

Kram til dig, for at gøre det der er bedst for krikkedyret, selvom det er det der er værst for dig....
Nu med køter-bande!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Den sidste rejse

Post by 99E »

:nej: Det er jeg ked af at høre, Ped.
Uanset at du godt ved, det er det rigtige - så er det alligevel det værste at være nødt til.

Jeg håber det går hurtigt og nemt, når det sker - og at du snart kommer "ud på den anden side" hvor du kan leve med det og "bare" glæde dig over det, der var godt.
Og det er der meget af - når man har haft en hest så længe... :elsk:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Den sidste rejse

Post by Glory »

Det er jeg virkelig ked af at læse Ped - man er ikke et sekund i tvivl om, hvor meget han betyder for dig.

Lorte situation, men den dybeste respekt for at du tager beslutningen og skåner ham for lidelse.

Hvor lang tid har du egentlig haft den smukke Bugno?
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Den sidste rejse

Post by Glory »

For pokker...du skriver jo selv at du har haft ham siden 96 - sorry.

Puha, det er mange år i har på bagen sammen I to - det må spilme være svært at rumme tanken om, at han ikke kan være med mere :ked:

Øv hvor er det synd for dig.
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
CamillaC
Posts: 66
Joined: Mon 18. Apr 2011 18:12

Re: Den sidste rejse

Post by CamillaC »

Orv Ped, det er mange år I to har været tro følgesvende mod hinanden.

Kram til dig, det kan KUN have været en nem beslutning fordi han ikke skal have en lortesommer. Alt andet, taler imod når jeg har set hvad du har skrevet om ham, det er så tydeligt han betyder rigtig meget for dig.

Han vil blive taget godt imod
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Den sidste rejse

Post by CXEC »

Som sagt, du er så SEJ! Du skal nok komme igennem det. Føler med dig. Men det ER jo den rette beslutning du har taget. Også selv om den er TUNG!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply