han kender klokken!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: han kender klokken!

Post by KatieKat »

Frieser9460 wrote: og der er i hvert fald ingen, der skal komme og sige, at en kat er dum. :hhansen:


Det ved jeg nu ikke. Min have er hegnet ind med et 40 cm højt hegn, men Agnes kan ikke finde ud af at hoppe over det. Hun hopper glad ind og ud af vinduet, men bliver i haven for der er jo et hegn... og hegn kan man ikke sådan bryde ud af.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: han kender klokken!

Post by Frieser9460 »

KatieKat wrote:
Frieser9460 wrote: og der er i hvert fald ingen, der skal komme og sige, at en kat er dum. :hhansen:


Det ved jeg nu ikke. Min have er hegnet ind med et 40 cm højt hegn, men Agnes kan ikke finde ud af at hoppe over det. Hun hopper glad ind og ud af vinduet, men bliver i haven for der er jo et hegn... og hegn kan man ikke sådan bryde ud af.


:viben: :viben: :viben:

Okay... indrømmet; nogle katte er klogere end andre.... :viben:

Jeg har såmænd selv et par stykker, som ikke ligefrem hører til i den kvikke ende af intelligensskalaen... men helt dumme er de nu ikke alligevel. :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: han kender klokken!

Post by KatieKat »

Heldigvis er hun meget smuk og virkelig sød og kærlig. Så betyder det ikke så meget at hun er lidt dum. :elsk:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
SuttiMusen
Posts: 113
Joined: Fri 10. Jul 2009 14:18

Re: han kender klokken!

Post by SuttiMusen »

Du skal bare give ham sådan en: http://www.amazon.co.uk/Trixie-Automatic-Bistro-Pet-Feeder/dp/B003RKPRYO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=pet-supplies&qid=1308294035&sr=8-1

Her kender kattene også godt klokken, især når det er tid til morgenmad. Men efter vi har fået de automater er der ikke længere katte der sidder og vræler fordi de vil have mad
Nu bliver de automatisk fodret kl 6-14-22 og sikke en ro det har givet. Selvom de faktisk får mindre mad nu, så tigger de ikke mere
Er helt vild med Netto!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: han kender klokken!

Post by misssophie »

herrens sarte mave tååååler desværre ikke tørkost,- og det bliver vist noget griss at proppe dåsemad i sådan en automat... :hhansen:
Misssophie
User avatar
HelleK
Posts: 266
Joined: Sun 9. Aug 2009 14:35

Re: han kender klokken!

Post by HelleK »

Jeg tror ikke det ville tage særlig længe for Mislingen herhjemme at få vovsen med på et samarbejde, hvor automaten ville blive væltet og låget pillet af.... :skoer: :dorte:
Det er det du øver dig mest på, du bliver bedst til
********
You can't buy happiness, but you can buy horses...and that's pretty damn close
Post Reply