SPARK MIG!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: SPARK MIG!

Post by Nina »

AnnetteT

En tvangsauktion kan måske give en gæld med i tasken på 250.000, worst case.
Det er i mine øjne peanuts ift dét at skulle flytte tilbage til en depressiv, voldelig, alkoholisk mand.


OK ... I mine øjne - set med nordsjællandske briller på - så vil det betyde 1,5 mil. - mindst - og også i nuværende finanskriseperspektiv ...

Dét afdrager man sq ikke lige .. *ss* *psssttthhhh*

Venlig hilsen
Nina
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: SPARK MIG!

Post by annetteB »

nænej, det kan jeg godt se, Nina - men vi er i billige midtjylland, hvor man på det nærmeste kan købe ejendomme for dét du skal lægge i udbetaling for en tilsvarende på sjælland.
:lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: SPARK MIG!

Post by 99E »

Midtjyske priser ER noget andet...
1,5 kan man jo få en ganske nydelig lille fin gård for herovre.
For 600.000 kan man få "en ruin med lidt jord".

Jeg tror priserne svinger mere i Kbh/Nordsjælland.
Vores gamle lejlighed, som vi solgte for 1,96 mio. er til salg igen - og har været det i over et år - til 1,2-et-eller-andet.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: SPARK MIG!

Post by Nina »

Og Inden . jeg bliver skudt i skoene - at jeg er en nordsjællandsk blærerøv - så vil jeg bare lige indsparke - at jeg hev en gut til en advokat for sølle 8000 kr ...
Jeg blev bare SÅ gal!!!

Han skulle ikke pisse på mig - hvilket han gjorde i en bilhandel - hvor jeg fik en bil med falske papirer!

Jojo .... Jeg kan blive SÅ gal!!!

Vh Nina

Og PS .. Jeg vandt ... :atengstedt:
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: SPARK MIG!

Post by Nina »

Jeg kan klart se, at du er den stærke her! :askepot:

Det er skide hårdt - men hvis du holder ud - så kan du ikke undgå at vinde!

For pokker da!!!

Hvordan kan det være - at dem - man engang holdt mest af - kan være de sværeste at slippe af med i den sidste ende???

Men - du er på rette vej - og du fastholder, at du ikke vil nedgøres og pisses på længere!!! :askepot:
Nu er der "kun" den sidste "hurdle" tilbage -. og dén klarer du også!!! :katiekat:

Giv dig ikke!!!

Knus og kram herfra.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: SPARK MIG!

Post by annetteB »

Kig lige her,June: Du kan anmode skifteretten om at dele jeres fællesbo,når I nu ikke kan blive enige!
Hvis de kan snakke jer frem til en mindelig aftale (skriftlig) koster det 400 kr, hvis ikke, så koster det 2% af aktiverne plus jeres advokatregninger. Måske en indkaldelse fra skifteretten ville få Rene til at tænke lidt?

http://www.domstol.dk/saadangoerdu/familie/aegteskabssager/separationogskilsmisse/behandlingafbodelinger/Pages/default.aspx
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: SPARK MIG!

Post by CXEC »

June for hel* jeg ved SLET ikke hvad jeg skal sige, men jeg TÆNKER så meget på jer alle 3. Er der ikke den mindste chance for at du kan lokke en underskrift ud af ham? Det ville jo lette det hele SÅ meget. Hold ud, det skal nok lykkes!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Lisbeth Sejberg

Re: SPARK MIG!

Post by Lisbeth Sejberg »

Selv om det er en yderst primitiv tanke, så kunne han vel godt "komme til" at få besøg af nogle store muskuløse gutter, der "hjælper" ham lidt med at skrive under :anonym:

For fanden og sgu da også, hvor lyder det træls June.
Mvh. Lisbeth
Sommerlund
Posts: 101
Joined: Wed 5. Mar 2008 18:46

Re: SPARK MIG!

Post by Sommerlund »

June:

Jeg kan desværre ikke hjælpe med kloge ord eller advokater, men jeg kan så til gengæld tilbyde:

En skulder-og den modsatte, hvis nu første valget drukner.

Rødvin ad libitum.

En ordentlig omgang af et eller andet spiseligt.

En særdeles underholdende udgave af en hund- tro mig der er grinegaranti :minna:

Hjerterum ( og måske et lille diskret los, hvis dette skulle være tiltrængt :hhansen: )

Derudover er jeg belært af erfaringer også ret så meget i stand til at relatere en lille bitte smule til hvor du befinder dig lige nu...

Er i øvrigt også helt vildt god til at svine mænd til :jeanie:


Har indtrykket af at vi ikke er så langt fra hinanden, rent geografisk- Hillerød???

Er der noget af overstående der kan bruges????


( Er i øvrigt også lidt leveringsdygtig ud i fremskaffelse af store muskuløse gutter, der er gode til at se en smule "oppustede" ud :hhansen: )
Lisbeth Sejberg

Re: SPARK MIG!

Post by Lisbeth Sejberg »

Det er da løgn ?? :viben: er Langå blevet flyttet til Sjælland ????
Mvh. Lisbeth
Post Reply