Årets Nytårs"strigle"torsk

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by LeneP »

Forklar da så lige hvor det sjove er, Lisbeth.
Sjovt for andre, der er lige så mobbende modbydelige som dig, ja, men sjovt ellers? Forklar gerne!

Ullan
QueSera
Posts: 69
Joined: Sat 22. Nov 2008 19:28

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by QueSera »

[quote:bfca24492c="Lone Beck"]Jeg citerer ikke - jeg oplyser.

Men jeg kan da sætte hele din besked ind her i tråden, hvis du synes. Så kan folk udlægge teksten som de vil :lol:[/quote:bfca24492c]


Hmmm..........tror ik' jeg vil kunne forstå det alligevel - synes ham Charlie taler i gåder.........måske hundesprog? VUF VUF VUF - VUUUUUF

/Gitte
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by LeneP »

Synes I, Ped og Pia udover Sejberg selvfølgelig, selv, at det er et læseværdigt niveau? Hvis I skal være ondskabsfulde, kan I så ikke være det i pb´ere, så andre slipper for at læse det? For det gør de forhåbentligt?

Ullan
PiaK

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by PiaK »

Ullan, hvad vil du herinde? Jeg forstår det ikke?

Du syntes vi er så onde, dumme og uoplyste.

ER det dybest set ikke lidt fjollet at bruge tid af dit liv på at ligefrem OPSØGE et sted, hvor du ikke bliver "forstået" og hvor folk tydeligvis ikke sætter pris på dine udgydelser?

Oprigtig undren herfra.

Du bidrager jo ikke ligefrem selv i de mere hyggelige debatter?
Men skal altid ind og lave lus i skindpelsen, af grunde kun du kender.
Lisbeth Sejberg

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Lisbeth Sejberg »

[quote:e3fbea7566]Synes I, Ped og Pia udover Sejberg selvfølgelig, selv, at det er et læseværdigt niveau? Hvis I skal være ondskabsfulde, kan I så ikke være det i pb´ere, så andre slipper for at læse det? For det gør de forhåbentligt? [/quote:e3fbea7566]

Selvfølgelig synes de, det er hylesjovt Ullan, de tør ikke andet.
Jeg besøger dem ca. 1 gang om måneden og banker dem på plads med en våd søndagsberlinger og/eller en stang våd wienerbrød.
Mvh. Lisbeth
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Zanne »

Beklager, jeg kan heller ikke se det sjove i det.

Og nej, jeg forstår heller ikke Ullan i den tråd.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by MetteboDeluxe »

Enig med Zanne
* Kendt for :mettebo: *

* G
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by LeneP »

MetteBo: Nu er du ligesom selv med til at hive mig ind i tråden (kræver at du læser et antal sider baglæns), så hvordan du kan undre dig med Zanne over hvad jeg laver her giver ingen mening.

Det kan da godt være, at der er et antal strigler, der har det bedst med at om/bagtale folk, der ikke "rigtigt" er der, men hvad giver det jer af tilfredsstillelse - Pia-Du syntes vi er så onde, dumme og uoplyste-K?

I overser bare at der er et andet ikke helt ubetydeligt antal, der ikke er enige med Lone-super-over-strigle i, at hele strigleverdenen ville se bedre ud, hvis foreningen (eller foraet?) Strigler(ne) kun bestod af de lede mobber-e.

Ullan
PiaK

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by PiaK »

Men hvorfor gider du ? Altså være her når vi nu er så dumme?

[quote:ba722c4eff]I overser bare at der er et andet ikke helt ubetydeligt antal, der ikke er enige med Lone-super-over-strigle i, at hele strigleverdenen ville se bedre ud, hvis foreningen (eller foraet?) Strigler(ne) kun bestod af de lede mobber-e. [/quote:ba722c4eff]

Og du er deres leder??
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by KatieKat »

Hvis Lone mente at alting ville være bedre hvis de lede mobbere var de eneste der var her ville hun sandsynligvis have indført enevælde for længe siden og have smidt alle andre ud. Hvor ser du i øvrigt at hun ønsker det?

Ja, jeg indrømmer at jeg heller ikke hvorfor noget menneske ville gide at komme på et forum hvor man ikke kan lide hverken omgangstonen eller de andre brugere. Der må da være andre steder hvor brugerne er klogere eller flinkere eller hvad det nu er man ønsker af brugere på et forum.
Hvis der virkelig er et ikke helt ubetydeligt antal strigler der mener at vi bare allesammen er dumme og onde overfor hinanden, så synes jeg da at de skal råbe op. Indtil videre kan jeg kun se 2 herinde der altid blabrer op om den slags.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply