Kom maj du søde milde

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Kom maj du søde milde

Post by misssophie »

-du lever altså et skræmmende liv Udlandet!

bomber og dræbersnegle.. jeg ved næsten ikke hvad der er værst... -poogift
Misssophie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Kom maj du søde milde

Post by udlandet »

misssophie wrote:-du lever altså et skræmmende liv Udlandet!

bomber og dræbersnegle.. jeg ved næsten ikke hvad der er værst... -poogift

Nu var det ikke mig der blev bombet, men hende der blev bombet havde så ingen dräber snegle. Men det er da så sygt, der sker meget i vores lille kommune lige nu. Bare negativt desvärre...
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Kom maj du søde milde

Post by Pia »

Jeg er ved at finde en havehjælp, hold nu op det skvalderkål gror!

Der er så mange projekter i haven for tiden, at jeg bare ikke synes vi når noget som helst.

Nå, jeg vil samle sammen, har 4 timers matematik og 5 timers fysikundervisning i dag. Tænker jeg er træt, når jeg lander hjemme i aften.
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Kom maj du søde milde

Post by nanna1979 »

Min hund tror den er et marsvin :ehh:
Image

Image
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Kom maj du søde milde

Post by BeritH »

Dejlig dag i dag. Min datter har haft indbrud i sin lejlighed. Døren sparket ind og lejligheden fuldstændig gennemrodet og raseret. Heldigvis flyttede hun og kattene ned til kæresten for 14 dage siden, så der var intet levende i lejligheden. Imidlertid har hun været i den 2-3 gange om ugen siden hun flyttede, så det er ikke fordi den som sådan har stået skrigende tom. :vader: :vader:

Udbytte: hendes computer, en vens Playstation, min iPad og kamera samt bilnøglerne til min nummer to bil, som de så efterfølgende har fundet på parkeringspladsen og stjålet. Heldigvis kun døde ting, der kan erstattes - omend det fandeme er besværligt. :traet: :traet:

Ifølge tømmeren der kom for at udbedre dørkarmen, så har der været ca. 70 indbrud i nabolaget inden for den sidste tid og der er tendens til at de kommer igen, når folk har fået erstattet deres ting :mettebo: :mettebo:

Jeg synes vi skal genindføre steningen i Danmark :vader:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Kom maj du søde milde

Post by Godzilla »

BeritH wrote:Dejlig dag i dag. Min datter har haft indbrud i sin lejlighed. Døren sparket ind og lejligheden fuldstændig gennemrodet og raseret. Heldigvis flyttede hun og kattene ned til kæresten for 14 dage siden, så der var intet levende i lejligheden. Imidlertid har hun været i den 2-3 gange om ugen siden hun flyttede, så det er ikke fordi den som sådan har stået skrigende tom. :vader: :vader:

Udbytte: hendes computer, en vens Playstation, min iPad og kamera samt bilnøglerne til min nummer to bil, som de så efterfølgende har fundet på parkeringspladsen og stjålet. Heldigvis kun døde ting, der kan erstattes - omend det fandeme er besværligt. :traet: :traet:

Ifølge tømmeren der kom for at udbedre dørkarmen, så har der været ca. 70 indbrud i nabolaget inden for den sidste tid og der er tendens til at de kommer igen, når folk har fået erstattet deres ting :mettebo: :mettebo:

Jeg synes vi skal genindføre steningen i Danmark :vader:

BeritH


Ej, hvor nedern Berit. :-(

Vi må bestemt have indført en art dødsstraf for indbrud i DK. Eller den der øde ø hvor de allesammen bare bliver efterladt. Så kan de bestjæle hinanden for den smule de har med. :ondgrin:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Kom maj du søde milde

Post by Felis »

smukke-ped wrote:Haha.....mine hunde ville æde et marsvin.....et farseret marsvin ville det så blive...


Jeg har haft hunde som Nanna's der...og den ene af dem skulle man ikke sætte ned i sådan et bur sammen med gnavere eller kaniner, for inden billedet ville være taget, ville dyrene have været døde :wow:
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kom maj du søde milde

Post by HHansen »

Felis wrote:
smukke-ped wrote:Haha.....mine hunde ville æde et marsvin.....et farseret marsvin ville det så blive...


Jeg har haft hunde som Nanna's der...og den ene af dem skulle man ikke sætte ned i sådan et bur sammen med gnavere eller kaniner, for inden billedet ville være taget, ville dyrene have været døde :wow:


Ja det er sjovt så stor forskel der er på hunde... min gamle hund gik også i marsvineindhegningerne - og stjal deres gulerødder :lol: - den samme hund gjorde kort process overfor enhver rotte hun mødte :ehh:
Men den hund jeg har nu - hun ved godt hun ikke må røre dem i det bur de er i i stuen - men hun mener der er HELT andre regler når svinene er ude af buret.. Og hun ville garanteret æde dem hvis hun fik chancen.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Kom maj du søde milde

Post by udlandet »

BeritH wrote:Dejlig dag i dag. Min datter har haft indbrud i sin lejlighed. Døren sparket ind og lejligheden fuldstændig gennemrodet og raseret. Heldigvis flyttede hun og kattene ned til kæresten for 14 dage siden, så der var intet levende i lejligheden. Imidlertid har hun været i den 2-3 gange om ugen siden hun flyttede, så det er ikke fordi den som sådan har stået skrigende tom. :vader: :vader:

Udbytte: hendes computer, en vens Playstation, min iPad og kamera samt bilnøglerne til min nummer to bil, som de så efterfølgende har fundet på parkeringspladsen og stjålet. Heldigvis kun døde ting, der kan erstattes - omend det fandeme er besværligt. :traet: :traet:

Ifølge tømmeren der kom for at udbedre dørkarmen, så har der været ca. 70 indbrud i nabolaget inden for den sidste tid og der er tendens til at de kommer igen, når folk har fået erstattet deres ting :mettebo: :mettebo:

Jeg synes vi skal genindføre steningen i Danmark :vader:

BeritH


Öv, hvor jeg föler med jer!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Kom maj du søde milde

Post by Pia »

Øv Berit, hvor er det bare ækelt, lortetyve!
Post Reply