Årets Nytårs"strigle"torsk

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
aribeth

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by aribeth »

[quote:81b6be9a8c]I overser bare at der er et andet ikke helt ubetydeligt antal, der ikke er enige med Lone-super-over-strigle i, at hele strigleverdenen ville se bedre ud, hvis foreningen (eller foraet?) Strigler(ne) kun bestod af de lede mobber-e[/quote:81b6be9a8c]

hmmm... du glemte vist en :lea:

Det ikke helt ubetydelige antal du skriver om Ullan... hvem er det? er det folk der er brugere herinde? eller er det ikke?? strigler.dk (skal vi ikke lige slå fast at striglerne.dk ikke har ngoet med os at gøre) har altid levet af brugerne... og brugernes skriverier... hvad der bliver skrevet er IKKE op til superstriglerne at pille ved/definere.... den eneste funktion vi reelt set har, som er anderledes er at vi betaler regningen og så i øvrigt modererer HVIS der er ting der er i strid med loven!

Hvis der sidder et ikke ubetydeligt antal som mener tonen skal være en anden herinde, så har de lige så meget mulighed for at skrive indlæg i deres tone, som de mobbere du skriver om.... Hvor du har ideen fra at Lone ønsker dem kan ejg ærlig talt ikke lige se... desuden er der altså IKKE ngoen superstrigler der dikterer hvad brugerne skal skrive eller ikke skrive herinde!!

Det kan jeg endda være bevis på... jeg synes der er noget af det der bliver skrevet i den her tråd som er en smule usmageligt... men jeg vil da IKKE bestemme hvad folk skal eller vil skrive... det er da ikke op til mig at bestemme... det lader ejg folk selv om!!


Katrine
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by LeneP »

Katie-Kat: Prøv at genlæse den tråd jeg linkede til for et par sider siden.

Ped: det er nok for indviklet for dig, men om/bagtalt betyder, at man kan læse det som både omtalt og bagtalt.

Pia K: nej, men jeg er pt den der siger det. Det gør Zanne og MetteBo sådan set også, men dem gider du så ikke høre på?

Ullan
PiaK

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by PiaK »

[quote:5c247379f6]Hvis der virkelig er et ikke helt ubetydeligt antal strigler der mener at vi bare allesammen er dumme og onde overfor hinanden, så synes jeg da at de skal råbe op. Indtil videre kan jeg kun se 2 herinde der altid blabrer op om den slags. [/quote:5c247379f6]

Er dette tilfældet, vil jeg da også gerne give det råd, helt gratis, at man så kunne oprette nogle indlæg der falt i ens egen smag :ide:

Og hvis de som ikke bryder sig om strigler, som det ser ud nu, så også kom ud af busken og svarede på de indlæg, ville det da ændre meget mere end det her evindelige tuderi?

Det er da også en måde at ændre tingene på :-)

Jeg har en tendens til at blive så træt, når folk kun kan brokke og påpege når noget er galt, så bliver jeg en mokke, ja.

Det er sådan et spild af energi syntes jeg.
Lisbeth Sejberg

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Lisbeth Sejberg »

[quote:313fe98bf1]Ped: det er nok for indviklet for dig, men om/bagtalt betyder, at man kan læse det som både omtalt og bagtalt. [/quote:313fe98bf1]

Den bemærkning synes jeg så til gengæld er under bæltestedet, hvad er det lige, du antyder m.h.t. Peds fatteevne ??

Mvh. Lisbeth
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by MetteboDeluxe »

Ullan - jeg er enig med Zanne i at det er kedeligt og ikke særlig interessant når der går mobning i en tråd. Ikke at du ikke selv kan svare for dig :linski:

Men jeg er også enig med hende i at jeg ikke helt forstår hvorfor du er her hvis du syntes her er så træls at være?
Og det var ikke fordi jeg syntes du ikke må være her :-)
* Kendt for :mettebo: *

* G
PiaK

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by PiaK »

[highlight=red:6000a1302c]Hvorfor gider du være herinde, når her er så dumt? Ulla?[/highlight:6000a1302c]
[quote:6000a1302c]Pia K: nej, men jeg er pt den der siger det. Det gør Zanne og MetteBo sådan set også, men dem gider du så ikke høre på?[/quote:6000a1302c]

Ironi on/ Nej, selvfølgeligt gider jeg da ikke høre hvad Zanne og Mettebo siger :ehj: Ironi off/ Nu er du altså for dum Ulla!

Du argumenterer jo som min datter på 4!

Zanne og Mettebo skriver jeg skam udemærket med, men jeg behøver ikke være enig med dem i alle indlæg på dette forum.
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by LeneP »

Aribeth: du er da en af dem, der ret tit udtaler dig imod Sejberg m.fl.s niveau og så vidt jeg husker forsøger at fortælle Ped, at du ikke er begejstret for hendes udgydelser i den tråd jeg linker til?

Ullan
Lisbeth Sejberg

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Lisbeth Sejberg »

Ullan sjældent har jeg oplevet et menneske, der så åbenlyst prøver at så splid mellem andre :katiekat:

Det sjove er bare, at vi ikke har noget erklæret behov for at være enige om alt her på Strigler :ide:

Jeg respekterer fuldt ud, hvis/når der er nogle, der synes, jeg bliver en tand for "sjov" eller hvad vi nu skal kalde det.

Jeg har ikke behov for, at alle synes, jeg er fantastisk og at de hele tiden skal være enige med mig.
Det jeg skriver, er i sidste ende mit eget ansvar og ikke andres.
Mvh. Lisbeth
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by MetteboDeluxe »

[quote:e8ebec6064]Zanne og Mettebo skriver jeg skam udemærket med, men jeg behøver ikke være enig med dem i alle indlæg på dette forum.[/quote:e8ebec6064]

Av Pia.. Ikke engang når du er min ven nr. 100? :graed:
* Kendt for :mettebo: *

* G
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by LeneP »

Pia : Syntes er datid, synes er nutid. Hvis du stadig synes/mener, at der ikke er andre strigler, der mener som jeg, så læs de tråde der har været.
Selvom Katie-Kat har fortrængt dem betyder det jo ikke, at de ikke eksisterer. At du ikke er enig med Zanne og MetteBo i dette spørgsmål er jo ingen undskyldning for at overse dem uanset hvor gammel din datter er.

Ullan
Post Reply