Travtråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Travtråd

Post by HHansen »

annetteB wrote:ej - jeg har jo fri!?!
Hvornår er det? Og gider jeg tage med bus helt derud på væddeløbsbanen og tilbage igen bagefter?


Det er kl 13.
Men var der ikke noget med en amerikaner? Det skrev du ihvertfald på side 1 :linski:

Men JA du gider godt tage bussen. Nå...

Når LoneB gider køre fra det nordligste nordjylland bare for at hygge med mig til trav - så gider du vel også tage en bus???
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Travtråd

Post by annetteB »

jojo, der er en amerikaner - men hun skal et eller andet sammen med ida. Så hende behøver jeg ikke holde måsen oppe på.
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Travtråd

Post by Lone Beck »

Glæder mig - Hvad tid mødes vi derude? :-)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Travtråd

Post by HHansen »

Jeg vil forsøge at være der kl 12.
Hvad skal vi have? Gider vi grille og alt det? Hvis vi er så få gider jeg næsten ikke slæbe det med osv.. måske skal vi bare købe pølsemix? :aribeth:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Travtråd

Post by aribeth »

Så får i gratis fæces og ondt i maven med i købet.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Travtråd

Post by Lone Beck »

Vejrudsigten lyder ikke alt for besnærende, så jeg synes du skal lade grillen blive hjemme. Det bliver sgu for koldt, selv om det varmer lidt at se andres misundelse over vores festmåltid :hhansen:

Jeg skal IKKE have pølsemix :opkast:
Måske skulle jeg gøre alvor af det der med at medbringe en termokande med gullaschsuppe? :lol:

Jeg prøver også at være der ved 12-tiden :-)

Jeg må sørge for at komme tidligt op. Jeg har en ambition om at ride hver eneste dag i min ferie :ninie:
Det kommer nok til at knibe i weekenden. På lørdag skal jeg lige smutte sønnike til psykiater i Silkeborg... :anonym:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Travtråd

Post by HHansen »

Rædsel... jeg drømte i nat at jeg VAR kommet ud på travbanen, og så ringede LoneB og sagde at hun skulle arbejde længe og derfor ikke kom alligevel..
Og der kom heller ikke andre :plop: :graed:

Så stod jeg dér helt alene...

Nå, håber Lone og Annette møder op.. Og Katrine? Hvilken undskyldning bruger du denne gang?? :linski:

See you - 12.00 i morgen
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Travtråd

Post by aribeth »

jamen vi skal have bygget en ny fårefold... og have lukekt fårene over på en mark med masser af frisk græs... og have muget lystdriften...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Travtråd

Post by aribeth »

årh altså! kommer I ikke bare herud og hjælper med det i stedet for! det kunne være meget hyggeligere... jeg vil så gerne se jer!
Raxacoricofallapatorius
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Travtråd

Post by misssophie »

LØSdriften for høvlede da...
Misssophie
Post Reply