Morgenmad!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Morgenmad!

Post by KatieKat »

Efter år med natarbejde og totalt fucked up døgnrytme, kan jeg også spise stort set hvad som helst på alle tidspunkter af døgnet. Smager det godt kl. 7 om aftenen smager det i reglen også godt kl. 7 om morgenen.

Jeg er virkelig på røven i den ser zombiekrig. På min venstre side er en af ryghynderne fra min sofa. Gad vide om der nogensinde er nogen der har smasket en zombie ihjel i en pudekamp?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Morgenmad!

Post by LoneR »

jeg har en smøg i venstre hånd, men ellers har jeg haven, med redskaber, drivhuse, hunde, cykel, osv - så jeg kan nok overleve alt.

Morgenmad - jeg kan også godt lide kød til morgenmad. Idag var jeg tæt på at spise noget af kålgryden far igår, men synes alligevel det var for klamt - så det blev til cornflakes, men som 99e siger: det mætter jo kun i 5 minutter. jeg kan overleve at gå en time med hundene på sådan en skålfuld, men så skal der også MAD til. Og kaffe.
Helst rugbrød. En gang kold kamsteg på¨rugbrød - mums - men det ER jo ikke jul.....
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Morgenmad!

Post by LoneR »

Det er iøvrigt pragtfuldt - man kan godt sidde lidt ude med sin pc. og snøble kaffe og være på strigler!
Det er ikke helt varmt, men det er ok!!!!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Morgenmad!

Post by Anja »

Jeg vil aller helst have varm mad 3 gange om dagen, sådan en rød bøf med hjemmelavet bearnaisesauce til morgenmad, det er sgu godt :hhansen:

Ingenting til morgenmad er realiteten :lea:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Morgenmad!

Post by aribeth »

varm mad er rigtig mad!

nå, men fortsatte til mødregruppen med at kværne baked beans og porretærte... elsker min mødregruppe!

Lone... du kan vel udsætte de der zombier for passiv rygning så de går hen og får lungecancer eller noget i den stil... ! :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Morgenmad!

Post by Frieser9460 »

Puha... om jeg fatter dem, der kan spise hvad som helst døgnet rundt...

Personligt skal jeg være heldig, hvis jeg overhovedet kan klemme noget ned til morgenmad, og så skal det helst være noget MEGET let; f.eks. en lille portion yoghurt eller lignende. Også selv om jeg ved, at jeg af hensyn til "den slanke linje" burde æde mindst en hel omelet for at få lagt en god bund af proteiner.

Englænderne er faktisk ret smarte med deres morgenmad... men pine død om jeg nogensinde ville kunne få en engelsk morgenmad ned om morgenen! :opkast:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Morgenmad!

Post by aribeth »

hvorfor er det at I ikke kan spise "underlige" ting om morgenen?
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Morgenmad!

Post by aribeth »

jamen hvorfor er det at det forvandles fra ulækkert til ikke ulækkert over middag?
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Morgenmad!

Post by Frieser9460 »

Hahahaha... se, det er et godt spørgsmål, som jeg ikke kan svare dig på... :lol:

Men jeg tror, det for mig har noget at gøre med, at jeg er meget langsom til at få kroppen op i omdrejninger om morgenen, og derfor er det ualmindeligt kvalmt at få noget, der føles tungere end nogle få skefulde yoghurt ned før efter klokken 10 og helst også først efter klokken 12.

Men står jeg så op f.eks. klokken 11, kan jeg sagtens kanøfle en frokostpizza et par timer efter. :hhansen:

Lidt sjovt, som psyken (for jeg går ikke ud fra, det er kroppen) fungerer....
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Morgenmad!

Post by aribeth »

ja det er sjovt... konsistensen på yoghurt er herreklam synes jeg, så det er jeg ikke sådan superglad for! Så skal der i hvert fald en masse müsli oveni det!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply