Juli status

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Juli status

Post by stardancer »

Har ferie sammen med sønnike :jeanie: Og vi nyder det rigtig :atengstedt:

Og så elsker jeg bare min nye frisure :elsk: Både sønnke og jeg blev klippet i fredags og IH det pyntede på os, især mig :lol: Det var skønt at få klippet det slidte hårfarve-skadede lange hår af, til en flot kort frisure (dog lidt langt i højre side) :hhansen:
Det er så dejligt nemt at vaske, tørre og sætte hår nu og det er ikke varmt pga langt hår der hænger ned af nakken :ide:

Idag skal dagen gå med at vente på GLS, som gerne skulle komme med min pakke fra zooplus.de - har bestilt strøelse til burene og så lidt forskellig guf og legetøj til kræene. Forkælede små banditter :roed:

Har faktisk 2 pakker på vej fra zooplus, da jeg igår også bestilte et nyt stort bur til zebramusene, så de får masser af plads :mikkel: Det var på tilbud så måtte jo skynde mig og bestille mens jeg ku :linski:
/Sofie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Juli status

Post by HHansen »

3. feriedag. Igår var vi i Legoland hele dagen, det var sjovt. Min veninde spurgte om ikke mine børn var for store til Legoland? Så kunne jeg jo kun svare "jo, men VI er ikke" :hhansen:
Havde dog yngste på 15 med - han morede sig også. De har fået en ny rutchebane der var god, og det er jo altid sjovt at se legobyerne..

I dag skal vi... måske... grave perlegrus af p-pladsen så den kan få jord på og derefter græs. Så skal den nemlig bare slåes og ikke luges :askepot:
Og eftersom det er max 3-4 gange om måneden der holder biler på den p-plads, så holder den nok til det selvom der er græs.
Men... der er meget grus på! :plop: :traet:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juli status

Post by udlandet »

smukke-ped wrote:ÅH....kaffe!

Min far kommer med hummer og rødspætter lige snart.

Det er lige gået op for mig at jeg ikke skal have frisk fisk leveret af min far mere :oeje: Det var han ellers god til at göre :elsk:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juli status

Post by udlandet »

Nå er der ved at väre samlet sammen til at pakke campingvogn, på fredag går turen til Falster. Jeg gläder mig til at tale med en masse ukomplicerede mennesker, jeg har kendt i årevis! Og så bliver det dejligt at få rundt og lugte af bål en hel uge :viben: Eneste skår i gläden er at vi bare ikke har overskuddet til sölvbryllup og 50 års fest hos gode venner i Sönderjylland på Lördag. Men det hänger simpelthen ikke sammen, der bliver også noget minde noget for min far på lördag når lejren åbner, så... Men det er förste gang vi skal afsted uden min far, det bliver bare så märkligt.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Juli status

Post by misssophie »

i må have en rigtig dejlig tur Udlandet!
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli status

Post by aribeth »

IKEA... og så forbi med en blomst til et sølvbryllup... børn, mad, madpakker, IKEAting... nu øl!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juli status

Post by Stimata Doamna »

Jeg skal snart i seng - vækkeuret ringer kl. 4.30 i morgen. Og dagen i morgen er først omme, når det er blevet i overmorgen :hhansen:

Stramsur og hopning i Aachen står på programmet. Og en masse osen i forskellige bikse, der sælger hestegrej.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Juli status

Post by Frieser9460 »

Jeg holder sommerferie... og har været i Aalborg Zoo i dag...

Lige nu forsøger jeg at tage mig sammen til at lufte hund og gå i seng... :traet:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Juli status

Post by stardancer »

Har sovet længe idag - til kl 10.30. Ved ikke hvad tid sønnike vågnede men han har sikkert også sovet ret længe idag da han først kom i seng omkring midnat :linski: Men så er det jo fint han har Wii'en han kan spille på indtil moren får øjne :hhansen:

Nu har vi spist sen morgenmad og han spiller Wii mens jeg tjekker "mine" sider på nettet.

Regner med at slæbe knægten med i Rema1000 snart og købe ind til at bage Brunsviger. Farmand blir så glad når der er nybagt kage når han kommer fra arbejde :elsk:

Måske bliver idag også dagen hvor jeg endelig får taget mig sammen til at få flyttet om på hylderne i den ene dyrereol :ehj:
/Sofie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli status

Post by aribeth »

Er syg... det stinker fandeme at have dårlig mave og feber når man har en baby... og en på tre der keder sig... og en mand der arbejder længe i dag...
Raxacoricofallapatorius
Post Reply