Net-Safe - Not-Safe.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

Net-Safe - Not-Safe.

Post by stellajakobsen »

indlægget handlede jo om ting i selv har skrevet.... + en ting i henviser til, hvor jeg bare pointere at det kan vi ikke bruge til en s*id, for at sige det pænt... det er citater fra et indlæg henrik selv har lavet, jeg har derefter undersøgt flere af de ting som henrik hentyder til, og som jo ikke holder vand i det i har lavet...

jeg har ikke sat navn på hvem der skrev det jeg satte ind i første tråd, men kunne skam være noget jeg havde skrevet selv... så hvorfor skal det så slettes.. indlæg nr. 2 har jeg selv skrevet, som svar på indlæg 1, så hvorfor skulle det så slettes.. jeg skriver jo ikke noget nedsættende om jer, og kan i bevise at jeg ikke har skrevet første indlæg selv????

det avr så mit svar til dem....
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
User avatar
Maria S
Posts: 36
Joined: Tue 4. Mar 2008 00:50

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Maria S »

Det bliv er spændende hvad de svarer Stella.

Jeg fik ingen svar på hvorfor de blev ved med at slette mine indlæg, eller hvorfor nogle måtte skrive ordret (næsten) det samme som mig uden at få smæk.
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

Net-Safe - Not-Safe.

Post by stellajakobsen »

de har ikke svaret endnu... spændende om de overhovedet svare....
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
User avatar
MDN
Posts: 165
Joined: Sat 1. Mar 2008 21:14

Net-Safe - Not-Safe.

Post by MDN »

Man kan jo altid lige et link tiil denne tråd inde på HN og opfordre folk til at læse med... Det kan da vel ikke overtræde nogen af deres regler???
Der ogs
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Tigerbaby »

Hvorfor blev jeg bannet for det samme du har gjort? På ubestemt tid endda?
Det synes jeg godt nok er lidt mærkeligt.
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Camilla... »

Fordi du er dig, Tigerbaby ?

Stella: Nu skal du ikke sætte næsen op efter et svar. Det har taget dem 4 dage at besvare mig ang. at kunne få mine billeder på præsentationen.
Og svaret er at det vil ikke åbne så jeg kan få mine billeder.

Jeg har nu truet med at gå til advokat såfremt de ikke lader mig få de billeder.

Og jeg gør det fandme også. Det er da godt man har så gode forbindelser at man har fri adgang til flere dygtige advokater med forskellige specialer. Det gør det væsentlig lettere at følge den slags trusler til dørs.

Camilla
God d
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Tigerbaby »

Jamen jeg har sgu da aldrig gjort mig negativt bemærket derinde. Aldrig fået en advarsel eller slettet et indlæg!

Hvad er det ved mig som retfærdiggører en banning?
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Zanne (den Gamle) »

Camilla

Jeg er i gang med advokaten, for jeg betaler godt nok flere tusinde om året, for at have min annonce på hn. Den kan jeg ikke rette nu - det er jo heller ikke særlig smart, at folk ikke kan skrive til mig. Når nu de er så voldsomt dygtige med hensyn til at kontrollere folk. burde det da være a piece of cake, at åbne for adgang til den annonce, jeg betaler for.

Jeg har selvfølgelig henvendt mig til moderationen og bedt om, har endda rykket for svar, men der kommer - som forventet - ikke skyggen af et svar.

Yderst proffesionelt.

Zanne
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Camilla... »

Ja svar skal man ikke ligefrem regne med derinde fra og hvis man får et så er de sørme ikke ligefrem pæne.

Jeg bad om mine billeder d. 5, rykkede for svar d. 6 og fik dette svar fra Mie d. 7

Det er meget muligt at du har forståelsesproblemer - det kan vi desværre ikke hjælpe dig med.

Mht. dine billeder så arbejdes der på sagen og du får besked snarest muligt.

Med venlig hilsen
Mie
Heste-nettet

Jeg har så først fået svar fra Jan idag om at jeg ikke måtte få mine billeder.

Tigerbaby: Nej, men de ved jo hvem du er, herinde fra. De 2 ting bliver tilsyneladende ikke skilt synderligt ad.

Lad endelig høre hvad advokaten siger Zanne.

Camilla
God d
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

Net-Safe - Not-Safe.

Post by stellajakobsen »

stadig ingen svar....

camilla du skal have adgang til dine billeder længere er den ikke, det er din egendel, og vil de ikke give dig den er det tyveri....

zanne... klø på med den advokat, og så forlang dine penge tilbage, da du jo ikke har adgang til annocerne...

hvorfor de ikke har banned mig endnu ved jeg ikke... jeg kan se at jeg åbentbart tit har fået slettet tråde, og er heller ikke den person der holder min kæft....

dette var min første advarsel.... og får jeg ikke svar på mine spørgsmål.. jamen så blir jeg ved... længere er den ikke...

de kan ikke bevise at det ikke er noget jeg har skrevet med mindre de selvfølge læser med herinde... så hvorfor skal jeg have en advarsel for det...

tigerbaby... nogen af os har åbentbart fået længere snor end andre... og jeg må have en utrolig lang snor, eller også tør de ikke andet da de ved jeg har fat i en del medier.... hvem ved?
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
Post Reply