Hvad kan man tillade sig på nettet?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Post by Lone »

Nu gider jeg ikke sende til flere :(
PiaK

Post by PiaK »

[quote:0c4a085c42="LoneSchannon"]Kom til at tænke på om vi egentlig flipper ud over det samme?
[/quote:0c4a085c42]

Interessant tanke :shock:

Måske sidder vi i virkeligheden og skumler over tre forskellige tråde ](*,)
Lone

Post by Lone »

Næh, det gør vi nok ikke - eftersom de fleste af os har fået den via dig - men det interessante er, om det er det samme vi synes er sygt, langt ude og forargeligt?

Det er da spændende - ?
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Nu Lone ikke gider sende til flere er der måske så en anden der har fået erhvervet sig den famøse tråd der gider sende den til undertegnede på dorthe@dotle.dk

Jeg tror allerede jeg har gættet hvem der er hovedpersonen i den famøse tråd. Jeg har mødt hende. Perfekt? Efter eget hoved, ganske givet.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg har videresendt tråden til dig, Dorthe :D

Er vi ikke allesammen forargede over, at man kan være så afstumpet at hyle op om andre skribenters "døde unger" - tilsyneladende blot fordi man er ved at gå i spåner over at blive stemplet som "kun lokalkendt"? :shock:

Tænk at gå rundt og tro, at en mors eneste bekymring ved hendes børns død, er hvordan hun kan få mest mulig "kendthed" ud af det :shock:

Lav selvfølelse kan vist ikke undskylde for dén opførsel. Der er jo tale om en sygelig selvoptagethed og en nærmest perfekt mangel på empati. :twisted:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

jeg har stadig ikke modtaget den. :cry:
Og nu er jeg først for alvor nysgerrig.

Du er sikker på at du har sendt til den rigtige adresse, ikke Lone?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Lone

Post by Lone »

Nå, så er der jo noget perfekt...


[quote:56f50bff7d]Lav selvfølelse kan vist ikke undskylde for dén opførsel. Der er jo tale om en sygelig selvoptagethed og en nærmest perfekt mangel på empati.[/quote:56f50bff7d] - Tja
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hm, Dorthe - jeg prøver lige igen :oops:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

ALTSÅ: I skal da ikke ligge dér og vælte jer i pløret uden jeg får lov at være med??
:evil:

anbt@mail.dk - tak..
:wink:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

værsgo', annette :D

Andre, der vil med i mudderet? :mrgreen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply