Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by annetteB »

ja, jeg vil søreme osse gerne vide noget!!
Kan godt se, at det næppe er så spændende for dig bare at hælde ud af egen viden som det er som at udveksle faglig viden med andre der ved noget om sagen..men jeg vil da gerne lære noget nyt!
:-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by Frieser9460 »

WHAUW!!! Sikken en smækker-lækker hingst, Agnes!! :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by Lone Beck »

Hvis man elsker at provokere, kunne man sikkert få det endnu sjovere ved at:

- oprette en bruger på et araberforum, og lægge ud med at hævde at de racerene arabere efterhånden er så vanskabte, at de ikke fortjener betegnelsen hest - og når de øvrige brugere har svaret, håne dem for deres usympatiske flokmentalitet og pive at blive mobbet, bare fordi man er ny.

- oprette en bruger på et westernforum, og lægge ud med at beskylde westernryttere for at være pyntesyge dyremishandlere, der leger cowboydere, fordi de ikke var i stand til at lære at ride rigtigt - og når de øvrige brugere har svaret, håne dem for deres usympatiske flokmentalitet og pive at blive mobbet, bare fordi man er ny.

- oprette en bruger på et travforum, og lægge ud med at udtrykke sin væmmelse over væddeløb og sin medynk med væddeløbsheste, der som bekendt har en gennemsnitslevealder på 3,5 år - og når de øvrige brugere har svaret, håne dem for deres usympatiske flokmentalitet og pive at blive mobbet, bare fordi man er ny.

Find selv på flere :hhansen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by 99E »

Lone Beck wrote:- oprette en bruger på et westernforum, og lægge ud med at beskylde westernryttere for at være pyntesyge dyremishandlere, der leger cowboydere, fordi de ikke var i stand til at lære at ride rigtigt - og når de øvrige brugere har svaret, håne dem for deres usympatiske flokmentalitet og pive at blive mobbet, bare fordi man er ny.

*Skriger af grin!*
Jeg elsker mine blingede hjulsporer og mit sorte stangbid med sølvnittedimmere på... :elsk:
Det der showgrej, som jeg bruger 1-2 gange om året fordi det ser herrelækkert ud, og som jeg ville ønske jeg på nogen måde kunne retfærdiggøre eller tage mig sammen til at ride med oftere - men det er SÅ meget nemmere at lade være.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by LeneP »

Hvad taler du om Lone?

Agnes
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by Lone Beck »

Jeg elsker mine blingede hjulsporer og mit sorte stangbid med sølvnittedimmere på...
Det der showgrej, som jeg bruger 1-2 gange om året fordi det ser herrelækkert ud, og som jeg ville ønske jeg på nogen måde kunne retfærdiggøre eller tage mig sammen til at ride med oftere - men det er SÅ meget nemmere at lade være.


Der kan du bare se :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
aribeth

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by aribeth »

jeg er seriøst pyntesyg når det gælder mine hjulsporer og mine støvler... mmmmmmmmm lyden af hjulsporer... :elsk:
Og store fine pæne stangbid... og one ear hovedtøjer til... mmmmmm :-)


Katrine
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by Frieser9460 »

:viben: :viben: :viben: :viben: :viben:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by 99E »

aribeth wrote:jeg er seriøst pyntesyg når det gælder mine hjulsporer og mine støvler... mmmmmmmmm lyden af hjulsporer... :elsk:
Og store fine pæne stangbid... og one ear hovedtøjer til... mmmmmm :-)

...med sølv på. MASSER af sølv. Og hestehårskvaster. Over det hele...!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Løst Næsehorn i en fyldt cafe

Post by LeneP »

"Kan godt se, at det næppe er så spændende for dig bare at hælde ud af egen viden som det er som at udveksle faglig viden med andre der ved noget om sagen..men jeg vil da gerne lære noget nyt!


Så spørg - hvad vil du vide?

Agnes
Post Reply