Endnu flere tanker...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Endnu flere tanker...

Post by CXEC »

Jamen så må det jo være fordi det andet sted bare ikek var noget for hverken dig eller Rumle! Det er der jo ikke noget galt i, det er jo forskelligt fra hest til hest, hvad de bryder sig om. Lige som for os mennesker.... Godt at læse at han er ved at være sit gamle jeg. Mon ikke det også har positiv effekt på hans sygdom?
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Endnu flere tanker...

Post by vicky02 »

Det tror jeg så abselut Celeste, du har ret i.

Lige pt bekymre jeg mig faktisk kun om skaden i skulderen. Jeg tror virkelig på, med de fremskridt han har gjort de sidste par uger, at slinger diagnosen kan pakkes væk med han har været ormepåvirket og dermed slatten.
Men lad os se. Dyrlægen kommer ud i løbet af december, også ser vi hvad hun siger. Men jeg tror max på det bliver noget med han stadig er urentgående (hvilket er ok pga skaden), men ellers fin. Også kan han komme på klinikken i marts-april og få scannet den skulder igennem (hvor der selvfølgelig så er ingenting at se;-)
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Endnu flere tanker...

Post by Annemaja »

Det lyder rigtigt dejligt :katiekat:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply