Tvangstråd: Identitet

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: Tvangstråd: Identitet

Post by JulieT »

Jeg er alligevel lidt imponeret Julie. Du var i mødregruppe mere end EN gang ?



Ja, da jeg havde fået min datter. Sundhedsplejersken var der jo de første gange, så man kunne få målt og vejet sin baby o.s.v. - det var meget betryggende lige at kunne vise ungen frem til børneværnet, i tilfælde af af der skulle være noget galt. Men så efter at vi startede med at holde mødregruppe hjemme hos folk, droppede jeg ret hurtigt ud. Jeg kan godt se, hvis man sidder i et nybygget parcelhus med 80 cm hæk og nymalet stakit, og éns mand er på arbejde hver dag, og det eneste, man skal, er at passe en baby, og svinge støvsugeren, så må den dér mødregruppe bare være ugens intellektuelt stimulerende lyspunkt. Men jeg havde tre heste, som skulle passes, artikler, der skulle skrives og en mand, der opholdt sig på matriklen det meste af dagen, så jeg syntes ikke, jeg havde tid til det pjat. Desuden får jeg mindreværdskomplekser af at komme hjem til folk, der pudser deres vinduer og den slags.

Da jeg fik min søn, takkede jeg pænt nej til tilbuddet.

Julie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Tvangstråd: Identitet

Post by HHansen »

Intunia wrote:Jeg er alligevel lidt imponeret Julie. Du var i mødregruppe mere end EN gang ?


Er det så nu jeg skal fortælle jeg stadig mødes med 2 fra mødregruppen jeg var i da jeg fik den yngste? :roed:

Ungerne er nu 14 år :hhansen:
Og de gider iøvrigt ikke deltage. Vi andre mødes ca 3 gange om året.. Jeg holder fast i dem fordi jeg altid får så meget sladder fra byen (som jeg ikke bor i mere) og det er nu meget hyggeligt.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
aribeth

Re: Tvangstråd: Identitet

Post by aribeth »

ej de er sgu ikke kornfede! de er tynde og ualmidelig kedelige og usexede at se på! og de går i H2O badesandaler hele dagen lang! og har kort hår... eller kort i nakken og langt foran!
aribeth

Re: Tvangstråd: Identitet

Post by aribeth »

hey! er det her identitetstråden... eller er det fordomstråden :hhansen:
aribeth

Re: Tvangstråd: Identitet

Post by aribeth »

Muhahahahhahahaaaaaa
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Tvangstråd: Identitet

Post by KatieKat »

Jeg skal muahahae dig skal jeg. Jeg blev lige træt af at høre om den bejeweled highscore, så nu har jeg snuppet den. Kan vi så få fred? :lea: :lea:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
aribeth

Re: Tvangstråd: Identitet

Post by aribeth »

hahaha Mads... kan du huske det afsnit af IT Crowd med Messy Joes?


LOOOL


Det er verdens bedste serie!


Nu skal ejg lige se Pacific... så må jeg se om jeg kan vinde rekorden tilbage...

Er jeg stadig nummer 1 i Blitz?
lisbethdue
Posts: 374
Joined: Wed 5. Mar 2008 21:53

Re: Tvangstråd: Identitet

Post by lisbethdue »

Hvad fanden er der galt med jer?????????

Den højeste score jeg er rendt med er på 7000 - og der gik det virkelig godt, og jeg var hurtig!!!! Men ikke hurtig nok... :naese:
/Lisbeth

-----------------------------------------
Klog, klogere, klogest!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Tvangstråd: Identitet

Post by KatieKat »

Der er ikke noget galt med os. Vi har bare alt for meget fritid.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
aribeth

Re: Tvangstråd: Identitet

Post by aribeth »

autist 1 og 2... Dorthe og Katrine! :hhansen:
Post Reply