Tror sgu at jeg vil købe mig en taske!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

What

Post by Illum »

"Det sjove ved at have flere penge end, de fleste- er vel at have en Gucci-taske, dyre ting. Ellers er man som, alle andre"

Tænk det mener jeg er noget vrøvl..
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Tror sgu at jeg vil købe mig en taske!!

Post by Anja »

Det sjove ved at have flere penge end, de fleste- er vel at have en Gucci-taske, dyre ting. Ellers er man som, alle andre.


Det er jeg nu heller ikke enig i, hvis noget så snarere tværtom i visse kredse i alle fald.

Men, nej, dyre ting eller genbrugsting eller hjemmelavede ting eller unikke ting er et valg der handler om hvad man har lyst til at signalere, ikke en "være som alle andre" ting.

Det er nu heller ikke fordi strøget lørdag eftermiddag er oversvømmet af 30.000.- tasker.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Tror sgu at jeg vil købe mig en taske!!

Post by aribeth »

det var da en sær formodning at have omkring det at have penge tænker jeg?!
Raxacoricofallapatorius
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Tror sgu at jeg vil købe mig en taske!!

Post by Annemaja »

Underlig tankegang Xtiny... :ehh:

Ha ha 99E - havde også undret mig lidt over om 4 skaftede boller mon er et grønlandsk fænomen... :heidio:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Tror sgu at jeg vil købe mig en taske!!

Post by 99E »

Det sjove ved at have penge til mere end "dagen og vejen" er at man har råd til de der ekstrating, man gerne vil have.
Til en god bog.
Til et par rare sko.
Til en hest.
Til fredagsslik.
Til et juletræ.
Til en lækker bil.

...eller hvad man nu foretrækker at forkæle sig med.
(Og har råd til...)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Tror sgu at jeg vil købe mig en taske!!

Post by MinnaN »

Jeg er ikke så god til det der med tasker og mærker. De skal være funky, farverige, trendy (ala Minna trendy),til at betale og de må gerne hedde Friis og Company eller Pieces (har en pink clutch fra Pieces jeg elsker) og de skal rumme en del.
Jeg synes Hermés taskerne ligner noget min mormor gik med og Kelly tasken har jeg allerede i retro stil (fundet i en genbrugsen til en flad 50'er).

Til gengæld står et par Louboutin sorte stilletter på min ønskeliste og har gjort det i et par år efterhånden. Manolo Blanik, Jimmy Choo (tror jeg mærket hedder), Vera Wang, Donna Karan, Vivienne Westwood, DvB (Victoria Beckham) enkelte danske designere som ikke er kendte i den store verden (eller i DK). Men igen, jeg kan lide stilen som de har og har kunnet det længe.

Hvis jeg havde skejserne ville jeg gerne styles af Susannah og Trinny med Gok henover.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Tror sgu at jeg vil købe mig en taske!!

Post by BeritH »

Endelig kan jeg logge ind igen efter jeg her til morgen kom fra ferie. Jeg har strigle-abstinenser, efter at jeg har været lukket ude fra siden, mens jeg har været på Filippinerne (Mon nogle af vores spammere kom derfra??).

Nå, men det der med tasker er noget mærkeligt noget. Havde I spurgt mig for 5 år siden, så ville jeg aldrig have brugt mange penge på en taske. I dag er det lidt anderledes, og jeg har et par stykker, som er lidt dyrere end gennemsnittet. Fælles for dem er at de er tidløse og diskrete og uden prangende mærker. Men de holder bare rigtig godt og de kan tåle at blive brugt. Det kan de billige ikke på samme måde. De kommer meget hurtigt til at se slidte ud. Jeg købte eksempelvis en Guess taske, som efter 1 år lignede noget der var løgn bare ved almindeligt brug.

Birkin er dog ikke lige mig hverken udseende- eller prismæssigt, men har folk lyst til at købe den må det være deres egen sag. Til gengæld er jeg ret vild med Mulberry, men sådan en har jeg ikke i samlingen endnu.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Post Reply