Hvis man skulle torturere dig..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hvis man skulle torturere dig..

Post by 99E »

Ane wrote:99e - hvad så når du selv får hikke?

Så holder jeg vejret indtil hikken eller jeg dør? :ehh:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: Hvis man skulle torturere dig..

Post by JulieT »

Tal til mig på coaching-sprog, eller forsøg at manipulere mig med NLP-gejl.


:brok:


Julie
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Hvis man skulle torturere dig..

Post by MetteboDeluxe »

Jeg vil aldrig betro nogen af jer mine statshemmeligheder! I er da alt for nemme at tvinge til at tilstå. :brok:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Hvis man skulle torturere dig..

Post by xtiny »

Hvis jeg skal undvære bøger og medier og selv tegne og skrive. Så spasser jeg agurkz. Jeg har behov for at distraheres fra at være mig alene.
Isolationsfængsling må være det værste.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Hvis man skulle torturere dig..

Post by mathea »

JulieT wrote:Tal til mig på coaching-sprog, eller forsøg at manipulere mig med NLP-gejl.


:brok:


Julie


Julie, hvis jeg nu skulle være vikar for dig, hvordan skulle jeg så reagere overfor mennesker der gør det :minna: :skoer: fniiiis
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Hvis man skulle torturere dig..

Post by Godzilla »

Hvad er coaching-sprog?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: Hvis man skulle torturere dig..

Post by JulieT »

Julie, hvis jeg nu skulle være vikar for dig, hvordan skulle jeg så reagere overfor mennesker der gør det fniiiis



Det er et ret godt eksempel.


Sådan nogle mennesker, der objektificerer mig med deres gennemskuelige og galoperende underlødige lynpsykoanalyse & tilhørende formidling af ét eller andet ikke-budskab, som jeg garanteret også forventes at betale for. Folk, der tror, de kan forstå, hvordan det er at være en anden, fordi de har læst en bog, og som sætter en ære i at forsøge at manipulere med mig med "skræddersyet" sprogbrug, som angiveligt skulle gøre mig mere medgørlig. Not so much :viben:


Julie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Hvis man skulle torturere dig..

Post by Frieser9460 »

Jeg føler faktisk, jeg bliver tortureret lige p.t.... min "lille" Basil-baby har fået vokseværk, og hold da op hvor er det hårdt at se ham være så besværet og høre ham pibe, når han gør en forkert bevægelse (til trods for, han faktisk får smertestillende). Det gør ondt langt ind i hjertet. :ked:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Hvis man skulle torturere dig..

Post by MetteboDeluxe »

Du er bare misundelig over dine manglende poetiske evner!

Hvem døber i øvrigt sin hest snot...
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Hvis man skulle torturere dig..

Post by Godzilla »

JulieT wrote:
Julie, hvis jeg nu skulle være vikar for dig, hvordan skulle jeg så reagere overfor mennesker der gør det fniiiis



Det er et ret godt eksempel.


Sådan nogle mennesker, der objektificerer mig med deres gennemskuelige og galoperende underlødige lynpsykoanalyse & tilhørende formidling af ét eller andet ikke-budskab, som jeg garanteret også forventes at betale for. Folk, der tror, de kan forstå, hvordan det er at være en anden, fordi de har læst en bog, og som sætter en ære i at forsøge at manipulere med mig med "skræddersyet" sprogbrug, som angiveligt skulle gøre mig mere medgørlig. Not so much :viben:
Julie


Tror du ikke, Julie, at du projicerer din vrede imod din mor eller far ud på andre autoritetsfigurer, som virkelig forsøger at give dig nogle redskaber til øget selvindsigt og -udvikling? Jeg kan forestille mig at du oplever en modstand imod at tage imod?

(Hæ, jeg plejer at kalde det terapeutfloskler).
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply