Juli status

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Juli status

Post by HHansen »

Vi har været på norddjurs og besøgt venner i deres sommerhus. Hunden har badet og nu er den træt - og vi har købt rødspætter med hjem :aribeth:

Det er skønt at holde ferie :elsk:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Juli status

Post by HeidiO »

Jeg har været i stalden og klippe Ninna her, der og alle vegne. Så nu ser hun snart ud til at være klar til kåring.
Jeg tænker, at hvis man starter i god tid, så kan man jo nå at få rettet det man måtte have glemt. :heidio:

Manden er kørt ud til en kunde for at presse hø. Godt det ikke er mig der skal køre hø i dag - her er simpelthen så lummert og fyldt med kæmpe klæge, der jagter alt der rør sig.
Heidi
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Juli status

Post by misssophie »

har været hos lægen og få udfyldt funktionsattester til forsikringsselskaberne pga min rygskade sidste år.

har lavet den bedste broccolisalat idag!
Misssophie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juli status

Post by udlandet »

Pröver at tage mig sammen til at pakke sovedyret. Og håber at det varslede skybrud ikke bliver till noget. Sidste år, dog en uge för tog det os 9 timer at komme fra Köbenhavn til Vejle, vand på motorvejen. Nu skal vi bare til Falster, men alligevel. Men det skal blive SÅ godt at komme afsted. Eneste streg i regningen er at manden skal köre allerede Mandag. Dårlig ferie planlägning, men jeg bliver. Tirsdag er der möde med bodelingsmoster, spändende!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Juli status

Post by Ane »

har skuret gulve.. hold da op hvor kan ubehandlede trægulve dog være ækelt beskidte. Tre gange blev de vasket i sæbespåner og med gulvskrubbe. Ikke engang 3. gang blev de helt rene :traet:

nå men så er klinker da nemmere og nu er huset rent(ish) til vi flytter på søndag.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Juli status

Post by CXEC »

Jeg holder JURA-er-overstået-og-jeg-fortjente-en-gave! :hhansen:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli status

Post by aribeth »

Fredag!

I dag går Max på 4 ugers sommerferie... jeg håber ikke han kommer til at kede sig alt for meget i de 4 uger :hhansen: men heldigvis har vi lavet et par legeaftaler i næste uge hvor vi lige skal vente på at farmand får ferie også!

Nøj hvor jeg glæder mig!

Pandekager, bål, sent i seng og INGEN madpakker i 4 uger!!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juli status

Post by Stimata Doamna »

Træt - vi kom hjem fra Aachen kl. 3 i morges. I dag skal der købes ind, ordnes praktiske ting, spises frokost sammen med en kollega og hans kone, klappes hest og ryddes op. Ud på eftermiddagen kommer mandens ældste med kæreste og et vennepar til en overnatning på vejen til Sydfrankrig. I morgen er der afgang til Aachen kl. 7.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juli status

Post by udlandet »

aribeth wrote:Fredag!

I dag går Max på 4 ugers sommerferie... jeg håber ikke han kommer til at kede sig alt for meget i de 4 uger :hhansen: men heldigvis har vi lavet et par legeaftaler i næste uge hvor vi lige skal vente på at farmand får ferie også!

Nøj hvor jeg glæder mig!

Pandekager, bål, sent i seng og INGEN madpakker i 4 uger!!

God ferie til Max! Han kommer ikke til at kede sig. Her i det Svenske har folk deres större söskende ude af instition når man har orlov med mindre söskende! Dog har en forholdsvis ny lov gjort at hvis de er 4-5 år kan de komme 15 timer om ugen.
Madpakker, hvad er det nu det er :-? Nå jo grunden til at vi flyttede til Sverige. Til det madpakkefri liv :viben:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juli status

Post by udlandet »

Nå, må hellere få pakket sovedyret og vendt snuden mod Falster. Desvärre med skoleböger i bagagen, kom ikke så langt som jeg havde håbet :tommelned: Og det ser ud til at jeg har fået lov at låne min söde niece nogen dage :jeanie:
Post Reply