Hvad kan man tillade sig på nettet?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

[img:141feb5aca]http://www.galenfrysinger.com/Photos/haiti43.jpg[/img:141feb5aca]
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

jeg vil også gerne se hvad den perfekte nu har fundet på.....

Sallysoed13@dlgtele.dk........
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Post by Susmh »

Nu er jeg så nysgerrig at jeg er nødt til at læse den tråd.

Er der ikke en der vil forbarme sig og sende den til strigler@susmh.dk

/Susanne
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Den famøse tråd er videresendt til jer alle tre :D

Skønt billede, Atengstedt. Hvor er hun sød :P
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Du har på alle punkter ret, June - og dette her synes jeg faktisk også er værd at diskutere:

[quote:68cf7f9219]Det kan da godt være at den anden part "forherliger" hendes tab og hendes negative oplevelser en "anelse" men det kan jeg på en eller anden måde godt forholde mig til .. og se uden om .. men nu er jeg jo selvfølgeligt også miljøskadet af selv at have været i situationen
[/quote:68cf7f9219]

- fordi der anes en tendes til at bære dette tragiske, som et adelsmærke - et banner man har vajende over hovedet - man er den der har lidt et tab og det identificerer man sig meget med.
det er helt forståeligt - og jeg skal da heller ikke psykologisere yderligere over det - men man ser det ofte ske -

The blonde perfection - tjaeh - sikke et sind - men det har jeg nu altid ment.
men alligevel imponerende at en udtalelse om, at man "kun" er kendt på allerlaveste lokalplan kan pisse én så meget af. Sikke en mangel på selverkendelse.
Mette
Posts: 6
Joined: Tue 11. Apr 2006 15:01

Post by Mette »

Nu kan jeg så læse at det er mig i skriver om... at jeg skulle være selvforherligende omkring mine døde børn - hvor har i det fra - jeg skammer mig ikke over at jeg omtaler dem. Der gik mange år før jeg nævnte noget om det på HN, nævner det oftest når andre kommer i samme ulykkelige sitiation.

Et barn kan man "klare" at miste, men jeg mistede så to... skal de bare glemmes, det kan jeg ikke - og det vil jeg ikke. Men mine 5 levende børn kommer altså i første række.

Jeg rækker ikke hånden frem og siger goddag jeg er mor til dem og dem og dem.. nix, ingen ved at jeg har børn der ikke lever, med mindre jeg kender dem.

Nogle mennesker har behov for at mindes de døde, andre lader dem glide stille ud af deres liv, dertil er jeg så ikke nået.

Mange mennesker ved slet ikke hvad det er man går igennem - følelsesmæssigt. det jeg prøver er at være åben omkring mine to der ikke er her mere, både for at hjælpe andre, men også for at hjælpe mig selv.. er det så forkert.

mette
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by stardancer »

Jeg er nysgerrig, må jeg osse få en lille mail med tråden :mrgreen:

Min mail er lindberg_dk@hotmail.com
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Mette: Så vidt jeg kan læse mig til, er vi da vist allesammen stærkt fortørnede over udtalelsen om "døde unger" - ja, jeg vil tro at vi alle er ved at brække os over bemeldte HN-indlæg.

Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan jeg havde reageret, hvis jeg havde været i dine sko, da hun skrev det indlæg :shock: :( =; ](*,) :evil:

Stardancer: Tråden er på vej :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by stardancer »

[quote:4fa0b640cc="Lone Beck"]Mette: Så vidt jeg kan læse mig til, er vi da vist allesammen stærkt fortørnede over udtalelsen om "døde unger" - ja, jeg vil tro at vi alle er ved at brække os over bemeldte HN-indlæg.

Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan jeg havde reageret, hvis jeg havde været i dine sko, da hun skrev det indlæg :shock: :( =; ](*,) :evil:

Stardancer: Tråden er på vej :D[/quote:4fa0b640cc]

Tråden er modtaget og jeg kaster mig straks frådende over den :lol:
Mette
Posts: 6
Joined: Tue 11. Apr 2006 15:01

Post by Mette »

Lone, ja det kan jeg godt læse, det er mere den med selvforherligelsen.... jeg prøver egentlig bare at bryde det enorme tabu der er omkring spædbarnsdød - faktisk for at hjælpe andre der er i samme situation, eller hvis de kom det -

Mette
Post Reply