Ny forum om et øjeblik

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Ny forum om et øjeblik

Post by Zanne »

Jeg synes det er en smule sært.

En ting er at begynde at flytte indlæg, det kan så være, hvad det vil, men er det en politik, man vil begynde at praktisere. Bliver det sådan, at hvergang en tråd bevæger sig ud i kogekunst, heste-omgang (eksempelvis debatten omkring videoen Gunilla lagde ind), eller bliver det [b:218a4f911f]kun[/b:218a4f911f] indlæg der omhandler Hn.

Jeg undrer mig ihvertfald gevaldigt over, at vi nu har et forum, der kræver tvungen login.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ny forum om et øjeblik

Post by annetteB »

[quote:9e5f3d7ccf]eller bliver det kun indlæg der omhandler Hn. [/quote:9e5f3d7ccf]

Eller brok om andre navngivne fora, vel jeg tro?
Det er da sådan jeg læser forumbeskrivelsen.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Ny forum om et øjeblik

Post by Zanne »

[quote:d8425d3953]Eller brok om andre navngivne fora, vel jeg tro?
Det er da sådan jeg læser forumbeskrivelsen.

[/quote:d8425d3953]

Bestemt, men netop den tråd jeg henviser til, omhandler vel efterhånden noget hestefaglig, hvis jeg skal være på tværs :anonym - eller måske skal den hellere til studiekredsen, der omhandler træningsmetoder :hhansen:

Jeg håber og tror ikke, at det bliver sådan.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Ny forum om et øjeblik

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Men hvad er det vi skal med et brokkeforum? Er det ikke at opfordre til unødig ballade? Ved godt, at balladen vil være der alligevel, men et underforum, tilmed med et navn på et andet forum, det er da at opfordre til trælse ting.

Loginkravet gider jeg ikke engang kommentere.
/SL
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Ny forum om et øjeblik

Post by Lone Beck »

[quote:f2e4522ad7]En ting er at begynde at flytte indlæg, det kan så være, hvad det vil, men er det en politik, man vil begynde at praktisere. Bliver det sådan, at hvergang en tråd bevæger sig ud i kogekunst, heste-omgang (eksempelvis debatten omkring videoen Gunilla lagde ind), eller bliver det kun indlæg der omhandler Hn. [/quote:f2e4522ad7]

Faktisk har jeg flyttet en del tråde i tidens løb - typisk fra hyggesnak til hestefagligt. Jeg plejer dog at vente til de har ligget stille et stykke tid :lol:

Rodede tråde, hvor vi kommer vidt omkring, kan jo ikke flyttes - heller ikke selv om der falder et par ord om andre fora.

Men tråde, der udelukkende har til formål at diskutere andre fora, skal flyttes til uhyggen. Hvorfor er det så slemt?

Det er ikke sådan at vi vil til at skælde ud over fejlposteringer - det har vi aldrig gjort, og det ser jeg heller ingen grund til at begynde på. Men hvis vi skal have mere end ét forum, skal trådene da også så vidt muligt placeres det rigtige sted :ide:

Man kan måske mene, at alene det at have et underforum til diskussioner om HN og andre fora, kan opfattes som en opfordring til sådanne diskussioner? :ehh:

Det har jeg sgu ikke lige tænkt over, men det kan godt være. Det er i så fald en utilsigtet bivirkning. Men vi kan da overveje at døbe forummet om :ide:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ny forum om et øjeblik

Post by annetteB »

[quote:af22fcbabb]Man kan måske mene, at alene det at have et underforum til diskussioner om HN og andre fora, kan opfattes som en opfordring til sådanne diskussioner?[/quote:af22fcbabb]

Man kan mene så meget, så hvorfor ikke osse dét!
:lea:

Personligt er jeg lykkelig over ikke at have den slags tråde siddende lige i øjenhøjde hver gang jeg logger ind.
:atengstedt:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Ny forum om et øjeblik

Post by Lone Beck »

Måske skulle vi døbe forummet om til skammekrogen, og lade det være op til brugerne at foreslå "trælse" tråde flyttet dertil :ondgrin:

Så kan vi lave en afstemning, og hvis et eller andet nærmere defineret antal brugere stemmer for, flyttet vi skidtet :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Ny forum om et øjeblik

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Lone Beck: for mig er det ikke navnet der gør det - det er den beskrivende tekst hvor HN nævnes. Jeg kan ikke forstå hvorfor man skal koble strigler.dk sammen med HN-brok på dén måde )det troede jeg faktisk ikke var ønsket).
Og nå ja, så forstår jeg ikke hvad strigler skal med et underfora, der for mig at se opfordrer folk til trælse ting.
/SL
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Ny forum om et øjeblik

Post by Lone Beck »

[quote:61b4f5a94c]Lone Beck: for mig er det ikke navnet der gør det - det er den beskrivende tekst hvor HN nævnes. Jeg kan ikke forstå hvorfor man skal koble strigler.dk sammen med HN-brok på dén måde )det troede jeg faktisk ikke var ønsket).
Og nå ja, så forstår jeg ikke hvad strigler skal med et underfora, der for mig at se opfordrer folk til trælse ting. [/quote:61b4f5a94c]

Som du måske kan læse af mine ovenstående indlæg, er jeg på ingen måde uenig med dig i at det kan udlægges som en opfordring til brok over HN - hvor det modsatte jo faktisk er tilfældet.

Som sagt: Der skal måske omformuleres. Det må vi lige tygge på :-)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ny forum om et øjeblik

Post by annetteB »

Det JEG mener vi skal med et underforum til trælshed er at smide trælshed derned....og derefter ignorere det.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply