Ren Jubel!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Ms Strangefield

Re: Ren Jubel!!!

Post by Ms Strangefield »

annetteT wrote:faktisk tror jeg nok det blev ændret før år 2005....jeg er reelt ikke sikker på, om det er pararaf 19 der blev til paragraf 10 eller om det er omvendt (eller måske er det noget jeg har drømt og i virkeligheden vil Lenes tidligere arbejdsgiver udelukkende sikre sig, at hun ikke uretsmæssigt bruger rabatkuponer?? :viben:)

Imponerende, taget i betragtning af disse slet ikke eksisterer.. :viben:
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
CXEC

Post by CXEC »

i virkeligheden vil Lenes tidligere arbejdsgiver udelukkende sikre sig, at hun ikke uretsmæssigt bruger rabatkuponer?? :viben:

Det må det være for jeg hentede de §§ jeg satte ind via Retsinfo og det er de samme §§ som JannieT henviser til! Altså Lene du må ikke uretmæssigt gøre brug af de ikke eksisterende rabatkuponner!!! :mettebo: Kan du SKAMME dig! :lea:
Venlige tanker

CXEC

"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
annetteB

Post by annetteB »

Ja, og det gælder til EVIG tid, Lene!!
Uanset hvor mange af de der ikkeeksisterende rabatkuponer du har tilsneget dig, så er det bare ærgerligt!
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Tristan

Post by Tristan »

Ej, så kan jeg altså godt forstå de bortviste dig, du har sikkert tiltusket dig en masse rabatkuponer! :viben:
At du ikke skammer dig! :hhansen:
Anders

Post by Anders »

Bortvisning ligefrem? Nu har de vel husket at give skriftlig advarsel på forhånd, med et passende varsel, hvor du kan nå at rette op på din utilstedelige adfærd (ja, det er slemt at være sygemeldt med lægeerklæring)

- A
- A
annetteB

Post by annetteB »

*mindes flere tidligere ansættelser hos røvhatte*

Efter min erfaring så er lortearbejdsgivere så meget desto mere emsige og modbydelige og truende desto mindre de har at have deres krav og anmodninger i.
:opkast:

Nu hvor det viser sig, at de udover alle de andre sjove ting de har lavet heller ikke har indbetalt skat for dig, så synes jeg faktisk du skal melde dig i en fagforening, hvis ikke allerede du HAR gjort dét, og så høre om ikke de har lyst til at kigge lidt på hele den sag.
Kunne i hvertfald forestille mig, at min egen fagforeningsrepræsentant ville gnide sig i skinkenæverne for at få lov at endevende sådan en møgarbejdsgiver.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
xtiny

Post by xtiny »

Til lykke med det nye job! :jeanie: :respekt:
---

Egentlig interessant diskussion, min søster (ingeniør) arbejdede en tid for B&O- og i hendes kontrakt stod der, at hun ikke måtte sige noget som helst om, hvad hun lavede. Det var endda sådan, at selvom hun til andre kom med urigtige oplysninger- så kunne hun ryge 225 år i spældet. Ja, altså måske ikke helt så længe, men noget i den retning.

Jeg har jo selv siddet i et lille firma med viden om "hemmeligheder", og jo- nørdemanden fik da lidt at vide, da jeg 1) ikke kan holde kæft og 2) ikke kan holde kæft.
Men det var ikke noget, jeg havde skrevet under på- og han er den eneste, jeg fortalte det. Han kan så godt holde kæft. :minna:

Det lille firma havde en del med TDC at gøre, og før jeg blev sluppet ind i en telefoncentral (de er forresten krigsvigtige!) måtte jeg skrive under på- ikke at fortælle nogen om, hvordan sådan éen ser ud indeni. Der var iøvrigt vagtmand på, når vi var der. Men det har jeg så heller aldrig fortalt nogen. (Så meget kan jeg godt holde mund).

Guve- hvorlænge det forbud egentlig gælder?

Selvom jeg har været i et par mindre heldige firmaer (uden klausuler), så prøver jeg at lade være med at bruge navne bagefter. At det var et skodfirma er vel sigende nok?! :oeje: Det er en generel regel jeg har. Så kommer man heller ikke i arrigskab til at skrive noget, der er ansvarspådragende... :anonym:
---
Pøj pøj med det nye job! :mikkel: :mikkel: :mikkel:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Stimata Doamna

Post by Stimata Doamna »

Jeg kan godt forstå Lenes tidligere arbejdsgiver - det må være fyringsgrund at lægge sig syg lige før jul og det endda med en lægeerklæring. Det husker de garanteret at få med i fremtidige ansættelseskontrakter.

Hvordan kan det lade sig gøre, at de ikke har indbetalt skat? Har du så bare fået pengene udbetalt (i ikke-eksisterende rabatkuponer, som du nu ikke kan indløse)??
Venlig hilsen
Randi

Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Ms Strangefield

Post by Ms Strangefield »

Ang. skat, så HAR de endelig indberettet, og betalt. Den 4/3.. :viben: Det kan man da kalde i sidste øjeblik..

Jeg bliver medlem af HK herfra den 1. og så kan man jo altid give dem et lille hint.. :hhansen:
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
CXEC

Post by CXEC »

Ellers kunne jeg forestille mig nogen der kunne have fornøjelse af at erklære dem konkurs! :hhansen: De er jo åbenbart et eller andet sted teknisk insolvente.....
Venlige tanker

CXEC

"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply