ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by aribeth »

hyperflexe! Det var sgu da vist det!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by Stimata Doamna »

Altså h-ordet. Det er jo det samme som Rollkur, men altså bare på engelsk/amerikansk og ikke på tysk......
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
aribeth

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by aribeth »

jamen jeg ved ingenting! jeg ved bare at det så dumt ud! og at hestens underlæbe var helt trukket op... og at jeg kommenterede lige nøjagtigt DET ene billed...

og så ved jeg at folk bliver sure når man skriver det man ser, og dermed konkluderer de også at man mener 117 andre ting end det man skriver... det er da ret smart hva! :hhansen:
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by Stimata Doamna »

Det gør det i hvert fald utroligt nemt at diskutere........
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
CMN
Posts: 380
Joined: Thu 13. Aug 2009 20:51

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by CMN »

Ja Kathrine!
Hold da op, der fik du mig virkelig! Sikken en lammer!Image

Nej du, jeg havde noget helt andet i tankerne, det var skam "mit negative menneskesyn", der her kom frem. Sammenlignede lidt tråden med alle de der "ny hest" tråde, hvor alle istemmer "stooooor beundring" uanset om hestens hoved sidder bagpå skulderen, eller den kun har 3 ben.

Fremmede menneskers børn tænder ikke mig, så hvis jeg skulle sige noget tilsvarende, ville det være hykleri. Derfor en nysgerrig forespørgsel om folk virkelig følte hvad de sagde.

Mht mit billede på "Fjæsen", så henviste jeg til andre fora, hvis der skulle diskuteres ridning. Det betyder sgu hverken at jeg er sur eller arrig. Syns bare ikke det var rimeligt overfor min gæst, uanset hvilket moment hun var taget i.

Til dem der synes at jeg skal give Kathrine nogle klask, de må nøjes med denne her :mettebo:

Mht. Kommentarer og kiggen i de forskelliges tråde og billeder søde Ped, så kan vi alle lade være med at se de tråde og kommentarer, vi ikke ønsker at deltage i, det er jo et privilegie vi har, både her og andre steder heldigvis!
So be my guest! :kindkys:

MH Conny
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by Anja »

Mht mit billede på "Fjæsen", så henviste jeg til andre fora, hvis der skulle diskuteres ridning. Det betyder sgu hverken at jeg er sur eller arrig. Syns bare ikke det var rimeligt overfor min gæst, uanset hvilket moment hun var taget i.


Jamen så tak for det sure gylp, hvis det ikke har noget med dig og A's lille "fejde" at gøre så er det da bare sørgeligt at alle andre skal "fordømmes" for at kommentere andres børn og så er vi vist tilbage ved Anes kommentar.

Hav en dejlig dag - er det ikke cowboydere der bruger spytbakker?
User avatar
CMN
Posts: 380
Joined: Thu 13. Aug 2009 20:51

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by CMN »

Hvad er nu det for en fejde Anja?

Den eneste fejde jeg har med Kathrine i min bog, er den at hun er bedre end mig på Bejeweled Blitz. Heldigvis spiller hun der ikke mere, men hvis hun gjorde.........Det gnaver og giver mig mange vågne nætter, det gør det altså.
Og i øvrigt er jeg faneme ikke sur :lea:

MH Conny
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
aribeth

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by aribeth »

HA!!!!


jeg havde glemt Bejeweled Blitz!!!! Smutter straks ind og slår din rekord Conny!!!! :ondgrin: :ondgrin: :hhansen: :linski:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by Anja »

Godt så Conny.
Evaluchau
Posts: 2
Joined: Sun 7. Feb 2010 17:59

Re: ADVARSEL - begejstring over eget barn tråd!

Post by Evaluchau »

Aribeth hvor gammel er ham Max? Han er lækker - men det fik jeg vist også sagt på Tærten da du flashede ham derinde med bar røv und alles :-)

- og så kom min Strigle-indlægs-debut...
Post Reply