Juli status

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Juli status

Post by LoneR »

jeg vil gerne hente skabet og køre det til København, hvis bare jeg får betalt udgifterne :hhansen: :hhansen: - ca 1000 kr.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Juli status

Post by HHansen »

LoneR wrote:jeg vil gerne hente skabet og køre det til København, hvis bare jeg får betalt udgifterne :hhansen: :hhansen: - ca 1000 kr.


Jeg giver kaffe når du kommer :-)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Juli status

Post by LoneR »

Fedt!

Nu har jeg ikek fulgt så voldsomt meget med, men har I også menneskeudstyr til salg?

Og iøvrigt er jeg ked af det med hesten på jeres vegne - omend lidt sent at sige, så dog stadig velment.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Juli status

Post by HHansen »

LoneR wrote:Fedt!

Nu har jeg ikek fulgt så voldsomt meget med, men har I også menneskeudstyr til salg?

Og iøvrigt er jeg ked af det med hesten på jeres vegne - omend lidt sent at sige, så dog stadig velment.


Tak.

Nej ikke noget menneskeudstyr, datteren beholder det, hun regner med at ride lidt på andres heste engang imellem.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Juli status

Post by annetteB »

Hvad med stævneskabet? Sådan et kan jeg GODT bruge.


Jeg siger det bare: Jeg tager det IKKE med til KBH med færge og gåben og bus og motorcykel.
:lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Juli status

Post by HHansen »

annetteB wrote:
Hvad med stævneskabet? Sådan et kan jeg GODT bruge.


Jeg siger det bare: Jeg tager det IKKE med til KBH med færge og gåben og bus og motorcykel.
:lea:


Kom nu Annette, der er jo hjul på, og så kan du have al bagagen i det :linski:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply