November

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November

Post by Pia »

aribeth wrote:Nårh ja Pia... blame it on the fat chick! :linski:


Ja, det var jo ikke til at slippe af sted og i seng! Pisse irriterende.

Hvad for opgaver sidder du med?
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: November

Post by stardancer »

Har i husket at mishandle jeres børn idag :hhansen:

Jeg har mishandlet Tobias på det groveste med at købe en PEZ til ham og ohh gru og ve - lavet en kop jordbærte og smurt en mad til ham da han kom hjem fra skole & sfo :wow:

I kan nok høre staklen har det slemt, måske sku jeg bare se og få meldt mig til Forældreskab for Dummies kurset :anonym:
/Sofie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November

Post by aribeth »

Et par deklarationsopgaver hvor den ene også er forberedelse til SUS-samtale og et færdiggørelse af metodeafsnit fokusfelt og problemformulering til Didaktikrapporten.

Ja, jeg sagde til Max han ikke måtte få en klam honningkage da vi var nede i brugsen. Jeg var ondheden selv bestemt!
Raxacoricofallapatorius
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: November

Post by misssophie »

arbejde, forårsruller, vin og matador

skal nu give hunden fodbad,- det skal nok blive rent kaos!!!
Misssophie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: November

Post by 99E »

Jeg har siddet krøllet sammen over computeren det meste af dagen - afbrudt af et par rugbrødsmadder og en luftetur af hunden (og det lufter godt - storm...), noget vasketøj og et par småting.
Det er der kommet et par kravlenissehesteting ud af - en "på bestilling" og en, der bare er en rudolfudklædt hest.

Image

Image

Og så har jeg gennemtrevlet kageforummet for at skrive indkøbsliste til julebagningen...
Mikkel og en af hans kolleger pønser lidt på at lave en jule-tour de chambres med kagesmagning - hvilket jo er dejlig nemt, når vi er samlet i vores eget lille ghettotårn...

Og så tillader vi os ind imellem at fnise lidt over nogle af de annoncer, der indrykkes på salgssider heroppe:

nogen vil købe hvalp? den er snart to månder
hvalpe er en hun og den har lært at laven en lort udenfor men den tisser lidt endnu.
Image
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: November

Post by Frieser9460 »

Jeg er bare træt af dyr, der bliver påkørt... og af at jeg er ved at få ondt i halsen, når jeg skal til julefrokost på fredag.

Bæller varm kamillete med honning... så kryds lige fingre for, jeg ikke bliver syg til julefrokosten.

Det var da i øvrigt godt nok nogle fede julekravlehestenisse-dimser, dem der, Ninie. :askepot:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: November

Post by 99E »

Frieser9460 wrote:Det var da i øvrigt godt nok nogle fede julekravlehestenisse-dimser, dem der, Ninie. :askepot:

Tak - og god bedring!
Husk halstørklædet, drik the og honning og få masser af frugt og grønt - og søvn.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

stardancer wrote:Har i husket at mishandle jeres børn idag :hhansen:

Jeg har mishandlet Tobias på det groveste med at købe en PEZ til ham og ohh gru og ve - lavet en kop jordbærte og smurt en mad til ham da han kom hjem fra skole & sfo :wow:

I kan nok høre staklen har det slemt, måske sku jeg bare se og få meldt mig til Forældreskab for Dummies kurset :anonym:

Jeg mishandler mine börn hver dag, det er så dejligt når de holder op med at skrige :hhansen:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

Forsvind ud af mit liv, du er IKKE inviteret. Jeg gider dig ikke, du tager magten over mit liv. FAT DET, JEG GIDER DIG IKKE!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

udlandet wrote:Forsvind ud af mit liv, du er IKKE inviteret. Jeg gider dig ikke, du tager magten over mit liv. FAT DET, JEG GIDER DIG IKKE!

Og husk at tage din forbandede pebernöddeopskrift med når du skrider :brok:
Post Reply