November

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November

Post by aribeth »

øeh?!


Er ramt af aldeles ugidelighed i dag... pis altså!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: November

Post by Frieser9460 »

Weee!! SKØN dag i dag!! :jeanie:

Det er tørvejr (endnu), og i går aftes, da jeg skulle i seng, opdagede jeg til min store overraskelse, at min smukke Butterfly-gris havde leveret 3 smukke, store unger til mig. :elsk:

Åh, de er altså bare for søde, sådan nogle muttebørn... :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November

Post by aribeth »

Har du nu også fået grise?!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November

Post by aribeth »

marsvin... doh...selvfølgelig...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: November

Post by stardancer »

Manden er stadig syg :doed: håber han når at blive frisk til på lørdag så han kan komme med ud og spise hos min far - mine 2 brødre kommer også, så det skal nok blive hyggeligt. Men nu har han også været syg en uges tid, så nu må han da snart begynde at få det bedre, staklen :traet:

Tobias er hjemme fra skole idag, han havde det skidt i maven i aftes og det var stadig galt her til morgen. Han er godt nok frisk nu men der er også begyndt at komme gang i maven igen, så mon ikke han er frisk nok til skole imorgen :linski:
/Sofie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: November

Post by Frieser9460 »

aribeth wrote:marsvin... doh...selvfølgelig...


:viben: :viben: :viben:

Jamen jeg kan da også bare lære at kalde dem det, de hedder, i stedet for at bruge kælenavne... :viben:

Men ja, det er ikke rigtige grise, men "bare" marsvin. :linski:

I øvrigt er de helt fantastiske, sådan nogle marsvineunger... fuldstændige færdige små kopier af de voksne. :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

Har sendt pioner fra min fars have til hans 2 söstre (Nogen der först blev fundet efter at min far blev syg) Og til hans bedste veninde. Jeg håber at de kommer hele frem og vil vokse i deres haver. Og så er jeg selvfölgelig lidt spändt på hvad de siger til min pakke, men håber de bliver glade.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

udlandet wrote:Har sendt pioner fra min fars have til hans 2 söstre (Nogen der först blev fundet efter at min far blev syg) Og til hans bedste veninde. Jeg håber at de kommer hele frem og vil vokse i deres haver. Og så er jeg selvfölgelig lidt spändt på hvad de siger til min pakke, men håber de bliver glade.

Söstrene der blev fundet altså, ikke pionerne :heidio:
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November

Post by Pia »

Er pioner det samme som pæoner, på dansk?

Hvem var det der skulle skride med småkageopskriften?

Find selv på flere spørgsmål.

Jeg har haft en fin fin dag. Nu bliver den endnu bedre, for jeg får netop nu serveret en chokoladedessert!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

Pia wrote:Er pioner det samme som pæoner, på dansk?

Hvem var det der skulle skride med småkageopskriften?

Find selv på flere spørgsmål.

Jeg har haft en fin fin dag. Nu bliver den endnu bedre, for jeg får netop nu serveret en chokoladedessert!

Öh, ja. Det er päoner. Burde ikke väre så skadet, jeg oversätter jo blomsterkataloger til dansk :roed:
Det er da hende FruGusse der skal ud af mit liv. Hun har taget magten, fjernstyrer mig til at bage hendes forbandede pebernödder, og tvinger mig til at spise dem også. Lad jer IKKE fange af hendes uhyrligheder hun spreder her på Strigler!
Post Reply