November

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: November

Post by Lena »

Jeg er hos UNIK.. Vi har været i ridehuset i aften.... Nu vil jeg gå i seng......... og hjemsøge Udlandet med dusinvis af opskrifter på pebernødder........ :hhansen: :hhansen: -cookie -cookie -cookie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

Lena wrote:Jeg er hos UNIK.. Vi har været i ridehuset i aften.... Nu vil jeg gå i seng......... og hjemsøge Udlandet med dusinvis af opskrifter på pebernødder........ :hhansen: :hhansen: -cookie -cookie -cookie

Det der det skrev du bare ikke :fy:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

Så närmer vi os december:
Image
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: November

Post by Lena »

udlandet wrote:
Lena wrote:Jeg er hos UNIK.. Vi har været i ridehuset i aften.... Nu vil jeg gå i seng......... og hjemsøge Udlandet med dusinvis af opskrifter på pebernødder........ :hhansen: :hhansen: -cookie -cookie -cookie

Det der det skrev du bare ikke :fy:




Dét gjorde jeg da.......... Hvad er der lige med dig og de skide pebernødder??
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

Lena wrote:
udlandet wrote:
Lena wrote:Jeg er hos UNIK.. Vi har været i ridehuset i aften.... Nu vil jeg gå i seng......... og hjemsøge Udlandet med dusinvis af opskrifter på pebernødder........ :hhansen: :hhansen: -cookie -cookie -cookie

Det der det skrev du bare ikke :fy:




Dét gjorde jeg da.......... Hvad er der lige med dig og de skide pebernødder??

Jeg bliver sat i trance, aner ikke hvad jeg laver. Men pludselig har jeg bagt en masse og så er der noget der styrer mine arme hen mod dem :viben:
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: November

Post by Frieser9460 »

Ih, nu får jeg også lyst til at bage pebernødder...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: November

Post by 99E »

Vi benyttede os i går af, at der er tilbud på diverse julerelaterede bagedimser i Brugseni - så nu har vi uhyrlige mængder mel, nødder, sukat, vanilje osv...
Og en liste over planlagte julekager - inklusive de berømte peberkager, der som sædvanligt skal stikkes ud i hesteform... Og Annettes juleboller... Og brunkager... Mmmmhhhh! :elsk:

Og så er vi nået dertil på året, hvor det bare er en god ide altid at have ispigge til skoene stukket i lommen, når man går ud...
I går, da jeg var ude med hunden i stormvejret, havde jeg et par ture hen ad asfalten... Nejnej, jeg faldt ikke - jeg stod helt stille, mens vinden blæste mig og hunden hen over den spejlblanke, våde is... -poogift
Gad vide, om man kan få ispigge til hunden også... :ehj:
Eller om jeg bare skal give hende hunderygsækken på med lidt sten i, så hun står bedre fast i blæsevejret - hun var ved at blæse af vejen og ned ad skrænten mod fjorden i går, men havde heldigvis snor på... :-?

Heldigvis har det sneet igen i nat, så jeg satser på, sneen bandt lidt til isen, da den faldt (mens det stadig var tø) og at det hele nu fryser til et fint snelag oven på den onde is.
Ikke så underligt, alle kører med pigdæk heroppe om vinteren... :lol:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November

Post by Pia »

Jeg gufler blød nougat og marcipan.

Minna er skyld i jeg kigger på sko (igen) *tsk*!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: November

Post by Gry »

Kikset:

Når man vader ind i en Danske Bank med et maskingevær og truer sig til penge...og der står på døren at banken ikke har penge XD
*facepalm*

I call that epic fail...kors i skuret altså...
Nå...men det var sguda det der kunne få mig til at grine her til aften

*Bankdame*
"Jamen vi HAR ingen penge! Det står jo på døren!"
*Bankrøver*
"FÅRK!!!"

= Gry der hikster af grin i sofaen. Nui hvor er det dumt...check sguda i det mindste at der er pengekasser hvis du er så dum at gå ind i en bank med et fucking maskingevær...and stop doing stupid shit XD
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

Nå, andre der har set de fattige börn :brok:
Post Reply