Juli status

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli status

Post by aribeth »

Det kan man jo selv vælge om man vil her i DK... Max går i børnehave 25 timer i ugen ca... men man skal alligevel betale fuld pris :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Juli status

Post by HHansen »

har lige været ude og købe en robotstøvsuger. Så nu glæder jeg mig til om 2 timer når den har ladet op og derefter går i gang med at gøre rent for mig :hhansen:

Så mangler jeg bare én der kan tørre støv af også...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli status

Post by aribeth »

har gravet kartofler og rødbeder op, taget løg og en masse krydderurter og salater... har beundret klatrebønnerne som man nærmest kan se vokse... det er som om de kan se det de skal finde og slynge sig op ad. de går lige efter pindene... det er vildt imponerende!

Nu står der en masse grøntsager i ovnen og hygger sig, og om lidt går jeg ud og laver en tomatsalat og noget tzatziki... og så skal vi have et par entre cotes til!

Og der var økokyllinger til en halvtredser i Rema, så Max sagde jeg skulle købe 4. Så imorgen skal vi have KYLLING!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Juli status

Post by lonek »

Hurra! -Min bil har holdt i en kammerats garage, men nu holder den igen udenfor mit vindue og kan køre uden mærkelige lyde!! Smart :hhansen: Totalt dejlig, selv at kunne komme rundt igen -med tag over hovedet!! Cyklen får -igen- en ferie :atengstedt:
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Juli status

Post by Frieser9460 »

Har vasket tøj, beundret marsvin, købt nye (alt for dyre) Ecco sandaler, beundret marsvin, bagt muffins med æble og kanel, ordnet køkken, klikkertræne Basil, beundret marsvin, skriblet lidt på computeren, lavet aftensmad, tømt kattebakker... og beundret marsvin. :hhansen:

Havde ellers vilde planer om at indføre Stuntman i klikkertræningens kunst i dag... men det satte regnen en stopper for... ved godt, man bare kan trække i regntøj og alt det der, men må indrømme, at lysten bare IKKE er der, når det regner så meget...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Juli status

Post by CXEC »

har lavet den bedste broccolisalat idag!


Opskrift?


Jeg har skrevet lidt med en vis sød person, jeg er ret glad for. Haft Spansk timer i morges. Sagt farvel til min flatmate, hun skulle tilbage til Schweitz...... Imorgen skal jeg flytte til et andet værelse.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Juli status

Post by Ane »

Har været på Roskilde. Lige ind til mælken begyndte at sive- damn you amning. Men det var dejligt med en pause.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Juli status

Post by MetteboDeluxe »

Er det ikke ham fra tidligere? Jeg tror det er et forhold.

Jeg savner den der intense opmærksomhed fra en forelsket mand, så nu vil jeg i byen!
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Juli status

Post by CXEC »

Nå, jeg kan se at misssophie ikke har fanget at jeg bad om opskriften på den der lækre broccoli salat. Skidt med det.


Ingen gætte leg.

Jeg har været RIGTIG dygtig idag. :roed: :roed: Jeg scorede mig en lettere forbrænding af skuldrerne! TUMPE :mur: :mur: :mur: Masser af Aloe Vera gele på! :peg: :peg: :peg: :peg:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Juli status

Post by misssophie »

jeg har skam ikke glemt det,- jeg var bare lige kommet fra det... :hhansen:

jamen det er ret alm. broccolisalat, men med tun i:

broccoli
rødløg
rosiner
øko bacon
skyr
tykmælk
forårsløg
tun
krydderier
evt. majs
Misssophie
Post Reply