Kæmper *for* at blive fed(?!)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by Gry »

Hoooooold da kæft....

Hun må få nogle seriøse kropsproblemer senere. Jeg tør slet ikke tænke på den belastning det må være for skuldre og nakke og ryg det der. og hendes hud. Shit. og så at tænke på at sådan nogle implantater skal skiftes ud med 5-10 års mellemrum. Damn...

jeg håber de bliver pillet ud senest når hun ryger på plejehjem. Stakkels personale. De skal bruge walkie-talkies til at kommunikere med ellers *Gg*

Jeg har intet imod at folk får bryster - men jeg synes at et naturligt udseende er pænest. Bigger is not always better
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by HHansen »

Lone Beck wrote:Jeg kan godt skaffe en diagnose, hvis det skal være. Jeg tager lige nogle tests...


Du behøver ikke nogen tests, vi er flere her der gerne vil skrive under på at du er splitter ragende sindsyg :hhansen: :hhansen:

Eller noget.... :linski:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by Gry »

æh?

jamen tak fordi jeg må få din regning? hvad har eventuelle diagnoser med det at gøre?

Havde jeg penge til at hjælpe alle så gjorde jeg det. Men det har jeg desværre ikke. Men det er blandt andet derfor jeg stemmer rødt. Fordi jeg mener alle bør hjælpes.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by Lone Beck »

Jep - jeg har lige testet mig selv positiv for depression - svær depression, endda. Jeg blev rådet til at søge lægehjælp omgående :katiekat:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by udlandet »

Jeg kan ikke forstå at du hänger sig så meget i at hun har börn, der står jo at de får normal mad. En af mine venner er vegetar, men hendes börn spiser köd. Jeg ryger, skal mine unger så også fjernes? Jeg fatter dig ikke Gry, jeg håber virkelig at du kommer i noget aktivering eller lignende så du snart kan få dig et liv.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by Gry »

Jeg hænger mig i at hun har børn fordi de er tvunget til at passe hende. De udtaler i inteweiv at de er smadder bange for at miste hende men det motiverer hende ikke til at gøre noget. Det er i mine øjne mega synd for de børn. De har fået et ansvar for deres mor de ikke har bedt om, og de skal se hende spise sig selv ihjel uden at kunne gøre noget. Folk kan ikke bilde mig ind at det ikke påvirker de her børn i helt ekstrem grad at skulle se det her dag ud og dag ind.

Jeg forstår ikke helt hvad aktivering og jeg skal blandes ind i det her for, for at være helt ærlig. Jeg laver et emne om noget der berøre mig, og så har jeg ikke et liv? Så har ingen der benytter sig af internettet et liv går jeg ud fra?
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by LoneR »

For fanden da, Lone :ked:
Jeg blir ked af det, når du skriver sådan.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by LoneR »

Ja, de børn har et lorteliv - lad os håbe, at deres mor kradser af snarest, så de kan få et nyt liv.
Eller - måske er de skide lykkelige - hvad ved vi om det???
Det er sgu bare fordomme, der gør at man tror at et liv med en overfed mor er nederen.
Måske har de det supergodt?
Der er jo faktisk andre børn, hvis forældre sidder i kørestol - rigtig mange. Eller hvis forældre ikke kan se, eller høre, skal de så også tvangsfjernes?
Hvem siger, at det er sådan et traume, at ens mor er immobil?
Kun ens fordomme.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by Lone Beck »

Tak, HHansen, du er en sand ven :elsk: Skal vi snart til trav igen?


Gry Gressbakken wrote:æh?

jamen tak fordi jeg må få din regning? hvad har eventuelle diagnoser med det at gøre?

Havde jeg penge til at hjælpe alle så gjorde jeg det. Men det har jeg desværre ikke. Men det er blandt andet derfor jeg stemmer rødt. Fordi jeg mener alle bør hjælpes.


Så det du mener, er at alle mulige andre skal hjælpe? Er det ikke lidt vel mageligt at forlange at vi andre skal knokle røven i laser for at tjene penge, som vi kan sende videre til andre mere eller mindre værdigt trængende, når du ikke selv vil bidrage?

Ja, jeg beklager, at jeg lyder lidt aggressiv, men jeg er igen idag stødt på en fjæsbogstatus, hvor en eller anden SAMFUNDSNASSER brokker sig over, at Danmark sender penge til de små sultne børn i Afrika, mens HUN sidder ved sin skatteyderfinansierede computer med skatteyderfinansieret netadgang og lider de grusomste afsavn - og klager og klynker.

Det bringer eddermukkeme mit pis noget så eftertrykkeligt i kog.

Jeg begynder så småt at synes, at folk på længerevarende overførselsindkomster skal fratages stemmeretten :loneb:

Eller måske skal det arbejdende folk bare have lov til at sætte x'er på deres selvangivelse, der viser, hvilke velgørende formål de ønsker at deres surt tjente skattekroner skal bruges til.

Så tror jeg sgu de små sultne negerbørn får mad på bordet hver dag.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by Gry »

uhm...

et barn der lever i frygt hver eneste dag for at miste sin mor, vil jeg vove at påstå har et hårdt liv.

der er et video-interview med drengene hvor de fortæller om deres angst for at miste deres mor. De ser meget betuttede og sørgmodige ud. Så jeg tror ikke de er "skide lykelige". Så modsiger deres egne ord, deres mimik og kropssprog i hvert fald hvad de føler.

Det handler jo ikke om at deres mor er imobil. Det handler om deres evige angst for at miste hende. og at de skal hjælpe hende med alt. det er altså en kæmpe belastning psykisk og emotionelt at ligge på et barn på 12.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Post Reply