nå, men så velkommen da!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: nå, men så velkommen da!

Post by HHansen »

Nana wrote:Tak :-)
Så må vi se om det kræver så meget hår på brystet at være her, som det har ry for


Jeg har været her altid - og jeg vil bare pointere at JEG ikke har hår på brystet... NÅ :peg:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Nana
Posts: 4
Joined: Wed 21. Mar 2012 14:30

Re: nå, men så velkommen da!

Post by Nana »

det er da rart at høre.
Jeg syntes nemlig ikke at det er så superfeminint med hår i kavalergangen...
Estelle
Posts: 71
Joined: Thu 20. Aug 2009 11:38

Re: nå, men så velkommen da!

Post by Estelle »

Godt jeg nøjes med at spise Stryhns Franske postej :hhansen:
/Estelle
Babberups Don Diablo ox
Posts: 4
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:09

Re: nå, men så velkommen da!

Post by Babberups Don Diablo ox »

Så fandt jeg vejen herover også,kan se det er mange år siden jeg har oprettet en bruger,så de små grå måtte på overarbejde for at huske brugernavn og kode :ehj:




MarleneH
MarleneH
Estelle
Posts: 71
Joined: Thu 20. Aug 2009 11:38

Re: nå, men så velkommen da!

Post by Estelle »

Babberups Don Diablo ox wrote:Så fandt jeg vejen herover også,kan se det er mange år siden jeg har oprettet en bruger,så de små grå måtte på overarbejde for at huske brugernavn og kode :ehj:




MarleneH


:viben:
:jeanie:
Ja man skulle lige tænke sig om :hhansen: og jeg kunne da heldigvis lave mit brugernavn om
/Estelle
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Mener du Sørensen

Post by Illum »

At den lever der kommer fra nogle DK svin har haft et bedre liv inden en rev den ud af kroppen?
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: nå, men så velkommen da!

Post by aribeth »

ja der er sgu heller ikke rigtig så meget godt at sige om stryhns lverpostej hvis vi skal snakke dyrevælfærd...
Raxacoricofallapatorius
Estelle
Posts: 71
Joined: Thu 20. Aug 2009 11:38

Re: Mener du Sørensen

Post by Estelle »

Illum wrote:At den lever der kommer fra nogle DK svin har haft et bedre liv inden en rev den ud af kroppen?


Nope jeg kan bare ikke lide foie gras men eeelsker min franske leverpostej :hhansen:
/Estelle
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: nå, men så velkommen da!

Post by stinemull »

Sådan en gang nænsomt ristet froi gras er da fuldstændig uimodståeligt. Men det skal være tilberedt ordentligt og ikke som var det en klat snot. Desværre er det sådan det serveres på alle de almindelige restauranter. Der er få steder der kan tilberede det som det bør.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: nå, men så velkommen da!

Post by Anja »

Pga. risiko for butolisme ?


Nej, botulisme overlever man næppe :hhansen: Der er toxoplasmose der er grunden til at man ikke må skifte kattebakke når man er gravid, med mindre man har haft parasitten tidligere, så er man immun og kan bare skifte løs.

Botulisme er en bakterie der udvikler en stærk nervegift der hæmmer lungerne så du ikke kan trække vejret - også kaldt pølseforgiftning, det på trods at faren er størst ved forkert håndtering af fisk :-)
Post Reply