Hvem er herinde fra HN?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lilar
Posts: 34
Joined: Sat 8. Jul 2006 21:07

Hvem er herinde fra HN?

Post by Lilar »

Ja jeg er her også, har været bruger herinde i ret lang tid, men har dog ikke skrevet ret meget. Har stadig min bruger på HN og skriver også lidt derinde.
Synes der er mange her man kan genkende!
stlm
Posts: 12
Joined: Tue 4. Mar 2008 22:56

Hvem er herinde fra HN?

Post by stlm »

tja så kom jeg også...
kunne ikke holde mig væk... jeg er også en af de gamle fra hn, måske ikke en af de mest aktive men jeg må sige nogle af de ting der sker der inde nu ikke tiltaler mig. har dog stadig min profil.. men tror ikke jeg er et af de kendte ansigter der indefra og vil nok ikke være savnet... :lolskilt:
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Hvem er herinde fra HN?

Post by spender »

Nu er der jo heller ikke enten-eller. jeg har da stadig min profil på hn, men må indrømme jeg har meget svært ved at finde trang til at skrive noget på hn efter jeg har fundet striglerne her. Ikke fordi jeg ikke kigger derinde, men tænker bare, hvorfor skrive, du bliver alligevel ignoreret?
Pr
stlm
Posts: 12
Joined: Tue 4. Mar 2008 22:56

Hvem er herinde fra HN?

Post by stlm »

spender::: kunne nok ikke være mere enig i det du skriver... der inde er man kun en brik men ud fra hvad jeg har set her er det et forum hvor man er mere med...forstå mig ret..
team F
Vilius
Posts: 50
Joined: Sun 2. Mar 2008 12:15

Hvem er herinde fra HN?

Post by Vilius »

Både her og der – faldt også over siden via et link i en af de alenlange, ophedede debatter på gode gamle hn, så tænkte, at jeg lige ville se mig lidt om her – indtil videre virker her mægtigt hyggeligt (og sikke en masse gode madretter i kogebogen), så hænger nok ved og får mig endnu en afhængighed :)
Håber ikke de oprindelige bliver trætte af alle os nytilflyttere ;)
Boysen
Posts: 8
Joined: Tue 4. Mar 2008 06:17

Hvem er herinde fra HN?

Post by Boysen »

Jeg har også fulgt med på sidelinien på HN i rigtig mange år. Har ikke deltaget særlig aktivt i indlæggene, men fulgt med i gode tråde. Det er rigtigt hvad du siger Spender....er du ikke en af "dem" så blive du ignoreret :traet:

Der er en mindre skarer, som "styrer" og gud nåde at trøste dig, hvis du kommer til at "hakke" på en´af dem...så kommer alle rygklapperne og angriber :duel: :hhansen:

Det er også lidt sjovt i sådanne forum - folk kan sidde der bag skærmen og fortælle både det ene og andet, og andre køber det råt.
Der er faktisk en meget aktiv bruger på HN som jeg kender/har kendt, og en del af det hun skriver, ja - det tror jeg faktisk er ønsketænkning, for det er bestemt IKKE det jeg har oplevet eller set i virkeligheden.
Men mange på HN roser hende for det ene og det andet - jeg tænker bare mit :minna:

VH Anne
CJ

Hvem er herinde fra HN?

Post by CJ »

anne ja den følelse kender jeg godt, sådan har jeg det også emd en bruger fra hn, men jeg holder bare min lille mund og hygger mig her inde.

jeg nyder meget at være herinde, både fordi jeg syns det er hyggligt og fordi det ikek er så kæmpe som andre foraer kan være.

jeg har 4 foraer jeg kommer på, på den måde syns jeg jeg får lidt af det hele med *S*
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Hvem er herinde fra HN?

Post by Pernille B »

Ja jeg er også både her og på HN. Med næsten samme navn som herinde. Ved dog ikke om nogen husker mig af den grund, hvilket jeg egentlig også er ret ligeglad med :lol: Jeg står inde for hvad jeg skriver, hvad enten jeg i nogen tilfælde risikerer at blive kaldt rygklapper eller ej :linski:

Men rart at se, at flere af de personer hvis indlæg jeg ofte har nydt at læse, også er herinde....
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
Boysen
Posts: 8
Joined: Tue 4. Mar 2008 06:17

Hvem er herinde fra HN?

Post by Boysen »

Jo Pernille, dig kan jeg godt huske, men meste fordi vi har skrevet en gang over PB på HN :-) fordi du har søde lille "Pinto" - Poseidon - som min datter sprang da han stod i Algestrup. Ejj hvor blev vi glade her i huset, da vi fandt ud af at han var solgt. :katiekat:

Når jeg har skrevet i indlæg på HN ja, så står jeg sørme også inde for det. Jeg mener så også som andre, at tonen er blevet for rå og hård og jeg synes det er blevet for irriterende. Nogle personer får "lov til" at gå ALT for langt i deres udtalelser andre skal kun lige komme med en mening, så bliver de nærmest mobbet ud..... :-(

Jeg tjekker dog ofte min PB på HN, idet jeg skriver med nogle forskellige, men herinde virker det meget mere hyggeligt.

MV Anne
Babberups Don Diablo ox
Posts: 4
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:09

Hvem er herinde fra HN?

Post by Babberups Don Diablo ox »

Jeg er også på HN,derinde hedder jeg dog MarleneH(Dondi ox)
Jeg har været her inde siden 2006,men læser mest fra sidelinen :hhansen:
MarleneH
Post Reply