Hvem er herinde fra HN?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Vicks
Posts: 213
Joined: Sun 9. Mar 2008 19:31

Hvem er herinde fra HN?

Post by Vicks »

Tjo jeg er her også... Sådan da. På HN hedder jeg vickie85(Don) - Jeg har været derinde i rigtig mange år.
Jeg har intet imod hverken NetSafe eller moderationen, eller de beslutninger de har taget. De har formentlig gjort det de finder rigtigt i henhold til deres regler. Skulle det vise sig at være ulovligt, ja, så rammer det dem sikkert på anden vis.

Jeg synes Strigler.dk virker som et fint lille site, og man kan aldrig få for mange input tænker jeg, så da jeg så linket, måtte jeg da selvfølgelig lige tjekke hvad det er for et sted.
Jeg er især meget begejstret for moderatorerne herinde, og deres muntre "håndhævelse" af love og regler.

Jeg giver ikke HN moderationen thumps up for alle deres svar og valg, men at pege fingre af dem, skulle tvinge mig ud i at pege fingre af halvdelen af de nye Strigle-tilhængere og det vil ganske simpelt tage mig alt for lang tid.
Der kan altid peges på enten den ene eller den anden.

Jeg vælger blot at affinde mig med de forskellige ting. Mit liv er for indholdsrigt til at jeg kan hidse mig op i større eller mindre grad over et web-site.

Men jo, jeg er her. Sådan da. :linski:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hvem er herinde fra HN?

Post by KatieKat »

Og du er så velkommen Vicks.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Hvem er herinde fra HN?

Post by Annemaja »

Jeps.

HN med samme brugernavn.

Jeg har dog ikke tid til både HN og Strigler, men HN er mig for stort og diktatorisk nu - så valget bliver pt. Strigler.

Jeg har nedlagt min præsentation på HN - men har da stadig en bruger - jeg lige tænker over, om jeg overhovedet vil have.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
NannaGeenie
Posts: 17
Joined: Tue 27. Dec 2005 02:20

Hvem er herinde fra HN?

Post by NannaGeenie »

Også både og, jeg har læst med herinde i flere år, her er nogle fantastiske skribenter, men jeg er aldrig selv kommet igang med at debatere.

Jeg benytter også stadig HN, overlever nok de oplysninger man skal give til Netsafe, men har været lidt træt at alle de advarsler der uddeles med løs hånd :fy:

Nanna, samme brugernavn på HN
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hvem er herinde fra HN?

Post by KatieKat »

Velkommen ud af skabet Nanna. Der er heller ingen grund til kun at lurepasse når man kan deltage.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Hvem er herinde fra HN?

Post by Nina »

Jeg er her også. :britta:
Jeg har været her læænge - men mest som ivrig læser af de mange og gode indlæg. (*Fedterøvs-smiley* mangler). *G*

Forøvrigt hedder jeg NinaL på HN - men da jeg ikke har ønsket at tilmelde mig Net-Safe, så deltager jeg ikke aktivt derinde og har slettet mine personlige billeder og oplysninger.

Venlig hilsen
Nina
CJ

Hvem er herinde fra HN?

Post by CJ »

hej pernille

jeg kan huske dig fra hn, men mest pga jeg har nusset med søde copy drengen, mand en charme trold han er.

han falder klart ind under betegnelsen lækker lækker lækker
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

Hvem er herinde fra HN?

Post by stellajakobsen »

jeg er her også...
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
NannaGeenie
Posts: 17
Joined: Tue 27. Dec 2005 02:20

Hvem er herinde fra HN?

Post by NannaGeenie »

[quote:f1278cdc0e="KatieKat"]Velkommen ud af skabet Nanna. Der er heller ingen grund til kun at lurepasse når man kan deltage.[/quote:f1278cdc0e]

Takker :respekt:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hvem er herinde fra HN?

Post by KatieKat »

Velbekomme. Et eller andet sted skal jeg jo være høflig og når jeg nu ikke er det ude i den virkelige verden, så må jeg jo være det her.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply