Net-Safe - Not-Safe.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Lone »

"Du er bannet fra jordens overflade, fordi du stiller for mange spørgsmål"

De må sgu sælge et abonnement til de højere magter.

Jeg synes egentlig bare de er latterlige og ikke til at tage alvorligt.

Jeg kan overhovdt ikke hidse mig op over alle de banninger og advarsler - det er jo begyndt at virke patetisk.
Deerhunter

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Deerhunter »

Kære strigler og børster.

Jeg har oplevet den sjældne ære at blive sendt til Sibirien allerede hos Net-Safe når jeg prøver at logge ind dér.

Ikke fordi det overrasker mig, for det underbygger bare min mistanke om at persondata lystigt flyder mellem forskellige virksomheder, på trods af de hudløse gentagelser om at det ikke er tilfældet.

Jeg må åbenbart opfattes som en meget farlig person der stiller de ubehagelige spørgsmål. Tænk hvis almuen skulle få de samme tanker og stille de samme spørgsmål. Det vil bringe en sikker indkomst for bagmændene i fare.

At blive sendt til Sibirien opfatter jeg ikke specielt vanærende, da mødesteder for dissidenter altid er mere interessante - derfor har jeg nu valgt striglerne.

Med venlig hilsen
Deerhunter
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

Net-Safe - Not-Safe.

Post by stellajakobsen »

loneartig.... synes nu også at det er meget sjovt, specielt deres undskyldninger.... hehe... kan faktisk overhovedet ikke tage dem seriøst længere....

Jeg er nu ret glad for at jeg er blevet en strigle... synes skam i er søde herinde.... *S*
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Net-Safe - Not-Safe.

Post by HHansen »

Man kan da sige HN har opnået hvad de ville - nu er der ro for alle de kritiske røster, for alle er smidt ud eller gået selv.

Så der er ikke nogen tråde med brok og ting der stille HN i dårligt lys...

Og når der ikke er nogen der klager, så er det vel fordi det går godt, ikke??? :hva: :mur:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Stimata Doamna »

Vi må have en rigtig-meget-hovedrystende-smiley - som skal hedde :HN:

Hvor er det godt, at denne tråd indeholder en introduktion til både Elverhøj og Jeppe På Bjerget. Så er der da kommet noget nyttigt ud af det :-)

Når vi nu har fat i klassikerne, må vi endelig ikke glemme Erasmus Montanus og hans videnskabelige fiksfakserier.

Påstand 1: Mor Nille kan ikke flyve
Påstand 2: En sten kan ikke flyve
Konklusion: Mor Nille er en sten.

Hvad er HN så? En død sild?
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Net-Safe - Not-Safe.

Post by KatieKat »

Nej en sten da. De kan jo heller ikke flyve. Eller måske er de Mor Nille?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Lone Beck »

Det er jeg så ikke helt enig i, for jeg synes egentlig HN også på glimrende vis anskueliggør begrebet "højt at flyve, dybt at falde" :heidio:

Stenen har aldrig kunnet flyve, så HN er ikke Mor Nille :ide:

Studiet bliver sørme mere og mere fascinerende. HVAD er HN? :randis:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Deerhunter

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Deerhunter »

Heste-Nettet skriver d. 21.2.2008 under Nyheder følgende:

”Oplysningerne som afgives til Net-Safe opbevares kun hos Net-Safe, og kun de oplysninger som den enkelte vælger at videregive til Heste-Nettet vil være tilgængelige her” (Tilføjet den 21-02-2008 af Jan Petersen)

Heste-Nettet skriver videre om Net-Safe som login til Heste-Nettet.dk:

”Net-Safe er konstrueret så de enkelte portaler IKKE får et fælles ID, de kan anvende til udveksling af informationer om brugerne”

Net-Safe og Heste-Nettet er derfor efter hvad de selv oplyser to adskilte portaler, hvor Heste-Nettet, på spørgsmålet om ejerskab, på deres portal oplyser:

”Nej, Heste-Nettet og Net-Safe er to forskellige firmaer. Heste-Nettet køber en ydelse hos Net-Safe. Heste-Nettet er ejet af Heste-Nettet Aps, og Net-Safe er ejet af Netamia. Netamia er den leverandør som står for den tekniske drift og udvikling af Heste-Nettet.”

I forbifarten bemærker jeg lige, at Markedsføringslovens afsnit om urigtige eller vildledende oplysninger tilsyneladende også er overtrådt.

Det skal understreges at jeg ikke har opdateret min registrering hos Heste-Nettet efter ændringerne af login proceduren, og der er fra min side ikke givet tilladelse til udveksling af oplysninger mellem Net-Safe og Heste-Nettet.

”For at opnå anonymitet på tværs af websteder, kræver det dog også (ligesom ellers) at man benytter forskellige emailadresser og begrænser udleveringen af andre personlige oplysninger”

Jeg har indtil uge 9 modtaget Nyhedsbrev fra Heste-Nettet på den mailadresse jeg har opgivet til Heste-Nettet. Nyhedsbrevet stoppede brat i uge 9 efter jeg startede balladen om sikkerheden ved Net-Safe her på Strigler.dk.

Efter jeg flyttede, har jeg af bekvemmelighedsgrunde anvendt en fransk mailadresse som jeg har opgivet til Net-Safe. Mandag d. 10.3.2008 oplevede jeg, at jeg min registrering hos Net-Safe med min nye mailadresse er slettet uden jeg har gjort noget aktivt.

Altså et klar eksempel på udveksling af informationer om en bruger, da jeg er slettet hos Net-Safe for noget jeg har skrevet på Strigler.dk om Heste-Nettet.

”Net-Safe vil løbende blive videreudviklet til at gøre dette lettere at styre for de enkelte brugere.”

Jo tak - det er netop det jeg frygter, og som jeg her har et klart eksempel på omgåelse af flere love. Eksemplet jeg her har gennemgået, er den fodfejl jeg ventede på, og vil efter en omhyggelig gennemgang sende min redegørelse til rette instans - så må de håndtere det videre forløb.

Deerhunter
Caramella&de2andre
Posts: 24
Joined: Sat 1. Mar 2008 15:28

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Caramella&de2andre »

Hej og Godmorgen til alle!

jeg meldte mig ud af diktaturet igår, men da HN åbenbart ikke rider samme dag som de sadler :viben: kan jeg stadig logge på!

Jeg vil også godt sætte det ind hvis ok?

Hilsen mig der VIRKELIG prøver at leve op til de andre strigler :ondgrin:[align=justify][B][color=green:5b83cc4764] [/color:5b83cc4764]
Mette (der virkelig pr
GKB

Net-Safe - Not-Safe.

Post by GKB »

*headmeetsdesk*
Post Reply