et lille pip

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Baremig66
Posts: 29
Joined: Tue 7. Apr 2009 17:43

Re: et lille pip

Post by Baremig66 »

Nå ja, smid ikke æg i hovedet på den lokale politimand, imedens kanaliceringen er slået til :viben: :viben:
MVH Viben

Venner kan være venner, men venner kan også bare være bekendte.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: et lille pip

Post by udlandet »

Jeg fatter nada af denne tråd, men syntes at det er trist at det er nödvendigt at slette så meget i tråden. Ikke trist at det er blevet gjort, hatten af for det. Men trist at der skal väre nödvendigt. Hvorfor kan folk ikke bare have respekt.
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Re: et lille pip

Post by spender »

Jeg er vist for dum til den her tråd..

Håber i allesammen har det godt
Pr
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Re: et lille pip

Post by Jillow »

:viben: :viben: tråden har da godt nok fået sit præg da....
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: et lille pip

Post by CXEC »

Gambler, hvilket er Fransk og betyder krumspring


Jeg må erklære mig helt og aldeles uenig i dette udsagn. Gambler er engelsk og betyder spiller. Gambade derimod, ER fransk, betyder krumspring!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: et lille pip

Post by Godzilla »

Øv, denne her tråd gør mig ked af det. Det er trist læsning. :ked:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Baremig66
Posts: 29
Joined: Tue 7. Apr 2009 17:43

Re: et lille pip

Post by Baremig66 »

Godzilla wrote:Øv, denne her tråd gør mig ked af det. Det er trist læsning. :ked:

:ehh:
Både og, lykkelig udgang for June, bare trist at hun ikke kunne stoppe. :mur:

Og nu gider jeg ikke at svare mere på denne tråd, jeg har sku andet at lave end at bliver ved med at afvise hende.

Så som at finde en ny skole til Kuno. :opkast:
MVH Viben

Venner kan være venner, men venner kan også bare være bekendte.
User avatar
Baremig66
Posts: 29
Joined: Tue 7. Apr 2009 17:43

Re: et lille pip

Post by Baremig66 »

June wrote::viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben:


Og så til sidst : FUCK DIG !

June ... over and out of here forever..


:opkast: Aldrig, jeg indgik en aftale med Gud, da jeg var i Paris, og den forbyder mig alt kontakt med personer som har sexuel interesse. Aftalen er at jeg få oplysninger, og jeg gør så sådan noget som f.eks. Mads/Ribe domkirke, så :rat: det bare.

Desuden har jeg en SMS som beviser at jeg allerede d. 28/11-07 bad dig om at holde dig fra min familie, men du er åbenbart knopsvag. :ehj:
Skulle du en dag se sådan en :hhansen: på himlen, så ved du hvem der sladre :linski:

Mvh :viben:
MVH Viben

Venner kan være venner, men venner kan også bare være bekendte.
Post Reply