September Siger kalenderen dag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: September Siger kalenderen dag

Post by stinemull »

Arghhhh ponys halvbror er til salg og jeg er fristet.

Så kan jeg lære at kigge på salgsheste.
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: September Siger kalenderen dag

Post by nanna1979 »

stinemull wrote:Arghhhh ponys halvbror er til salg og jeg er fristet.

Så kan jeg lære at kigge på salgsheste.


Kender det :brok: Jeg kører forbi den dejligste fjordhest hver dag. Den går, som sine foldkammerater, under kummerlige vilkår, og jeg ved, det bliver værre til vinter :ked:
Jeg vil så gerne købe den fri, men pokker jeg har sgu nok i 2 ponyer :ehj:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: September Siger kalenderen dag

Post by stinemull »

Din er værre Nanna, den der frister mig har det jo fint hele året og får sikkert en dejlig ejer. den der frister dig har det jo ikke optimalt.

Er det den samme som mistede sit føl?



Jeg har longeret pony og nu bander jeg over regnen. Hvorfor skal det regne hele tiden, jeg gider jo ikke gå rundt ude i regnen og arbejde og der er så mange ting jeg godt vil have ordnet udenfor.
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: September Siger kalenderen dag

Post by nanna1979 »

Nej det er ikke den samme hest, men samme ejer :mettebo: :mettebo: Der går pt 10 heste i engen, som er hans - og den ene ser mere træls ud end den anden :mur: :mur:
Fjordhest har fået så mange tæsk af de andre heste - at han er en stor skramme :ked:
Hvis jeg dog bare havde råd :brok:

Jeg fatter altså ikke, hvorfor man har hest - Jeg tror samtlige dyrvelfærdsorganisationer har været forbi de sidste 3-4 år og idioten har sgu stadig heste - hvad fanden er det for et åndssvagt land vi bor i :oeje:

Han mistede tidligere på sommeren moderen til et nyfødt føl - ved I hvad han gjorde ved føllet?? Sendte den ud til hans søster - for hendes hund havde fået hvalpe, så kunne den jo die ved tæven :minna: :doed: :vader: :hva: :nej: :graed: :brok:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: September Siger kalenderen dag

Post by stinemull »

Lyder som om han er venner med min nabo.........
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Stimata Doamna »

Vi er strandet i Bremen, men håber, at bilen bliver udskrevet i dag, så vi kan komme hjem.... Til gengæld har vi så fået kigget lidt på Bremen, nydt det gode vejr og mødt nogle dejlige mennesker :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: September Siger kalenderen dag

Post by CXEC »

Åh Randi! Kæmpe kram her fra. Må hun nyde de evige jagtmarker/springbaner. Jeg har valgt at fortrænge at jeg kan nå til den dag også en dag. Dog først om MAAAAAAANGE år. Bettemusen har det godt og er ung og sprød i forhold.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: September Siger kalenderen dag

Post by Frieser9460 »

Det gør mig så ondt, at du har måttet sige farvel til din Alpha, Randi. Kæmpe kram og mange tanker til dig...

Hvordan går det med strandingen i Bremen, Stiamata Doamna? Er I sluppet ud igen? Eller hygger I jer stadig dernede?
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: September Siger kalenderen dag

Post by stinemull »

Har fået resultatet af ponyhestens ACTH test i dag. Hans hormontal var dobbelt så højt som det maks må være på denne tid af året. Så ikke så mærkeligt at han har det skidt.

Nu er han så sat op til dobbelt dosis medicin og så håber jeg han bliver helt frisk igen. Jeg tør bare ikke tro på det, synes hans hormontal er alt for høje i forhold til at han allerede er på medicin. Er han ikke 100% om 1 måned bliver jeg nød til at tage en alvorlig snak med dyrlægen om hvor vidt det er nu jeg siger stop.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: September Siger kalenderen dag

Post by misssophie »

øv Stine, det lyder da ikke så godt.

håber tallene har rettet sig om en måned...
Misssophie
Post Reply