Hvem er herinde fra HN?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Hvem er herinde fra HN?

Post by 99E »

[quote:48d0e8d59e="KatieKat"]Et eller andet sted skal jeg jo være høflig og når jeg nu ikke er det ude i den virkelige verden...[/quote:48d0e8d59e]
...er du ikke det?
:ehh:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hvem er herinde fra HN?

Post by KatieKat »

Tilsyneladende ikke. Fik ballade i morges med en kollega fordi jeg ikke svarede da hun sagde godmorgen. Måske havde det hjulpet hvis jeg ikke havde siddet med ryggen til hende og høretelefoner på...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Hvem er herinde fra HN?

Post by Stimata Doamna »

[quote:d4e42dec63]Tilsyneladende ikke. Fik ballade i morges med en kollega fordi jeg ikke svarede da hun sagde godmorgen. Måske havde det hjulpet hvis jeg ikke havde siddet med ryggen til hende og høretelefoner på...[/quote:d4e42dec63]

Hvad skete der lige med multitasking???
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hvem er herinde fra HN?

Post by KatieKat »

Ok, så valgte jeg bare ikke at hilse på hende fordi jeg ikke gider alle de der pligtting. Hvorfor faen skal man sige godmorgen og goddag og farvel? Mellem kl. 6 og kl. 8 dukker der 25 personer op og man laver jo ikke andet end at sige godmorgen.
Drengene og mig på natholdet har en meget bedre politik. Ingen hilser når vi møder op, ingen siger farvel når vi går hjem, alle ved hvad de skal lave så ingen spørger om hvorfor man gør det ene eller det andet og ingen fortæller det hvis man skifter etage og lign. Ingen siger i det hele taget noget hvis ikke de har lyst og det betragtes som uhørt uhøfligt at forstyrre nogen der sidder med høretelefoner på med mindre noget brænder.

Desuden havde jeg travlt med at høre lydbøger, arbejde og holde øje med klokken så jeg kunne se hvornår jeg skulle hjem da hun hilste, så det var jo ikke fordi jeg ikke lavede noget...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Hvem er herinde fra HN?

Post by 99E »

[quote:ad857209f1]Ingen siger i det hele taget noget hvis ikke de har lyst og det betragtes som uhørt uhøfligt at forstyrre nogen der sidder med høretelefoner på med mindre noget brænder. [/quote:ad857209f1]
Det lyder som en fremragende ordning.
Der er intet i vejen med dig.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hvem er herinde fra HN?

Post by KatieKat »

Nej jeg synes faktisk også at det fungerer ganske udmærket indtil dagholdet dukke op og ødelægger det hele med al deres høflighed...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Hvem er herinde fra HN?

Post by 99E »

Ja, folk der sådan er vågne og går på arbejde i dagtimerne er lidt forstyrrede inde i deres små dagslys-spolerede hoveder.
Det er nok det...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hvem er herinde fra HN?

Post by KatieKat »

Det virker også tåbeligt for mig at sige godmorgen når jeg er ved at oveveje at gå hjem og sove.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Hvem er herinde fra HN?

Post by 99E »

Ja, det kan jeg godt se...
Uanset at det jo er logisk nok, UANSET om du sover eller ej.
Det er jo "morgen", ligesom du spiser morgen-mad når du kommer hjem (selvom det er måltidet før du sover).
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hvem er herinde fra HN?

Post by KatieKat »

Ja og jeg spiser frokost kl. 03.45 og ikke natmad.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply