Den sidste rejse

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Den sidste rejse

Post by Godzilla »

Ej, Ped, hvor er det trist. :graed:

Og endnu mere trist at staldejer ikke selv kunne finde ud af at flagre rundt med pressinninger og tæpper, som han åbenbart havde mange problemer med. Er han mindre begavet? :nej:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Den sidste rejse

Post by Nina »

Smukke-Ped:

Jeg synes, at du skal fortælle avleren, at Bugno ikke "findes" mere.

Nu har jeg mistet kontakten til Cæzars avler - men jeg har stadig en adresse til hende, jeg købte Cæzar af - og jeg skal "lige om lidt" have fortalt hende, at Cæzar gik bort d. 21/2.

Det er ikke noget, jeg har fortalt om herinde - men JA - Cæzar fik en ordentlig omgang tarmslyng, som jeg opdagede kl. 6.10 om morgenen ...
Dyrlæge tilkaldt og ca. kl. 10.30 var den epoke slut. :graed:

Forhistorien er, at han tidligere blev opereret, da han var 15 år.
Han overlevede og fik så 8 år mere. :elsk:

Men denne gang gik det ikke.

Venlig hilsen
Nina
Med stort kram til Smukke-Ped -
Jeg ved, hvordan du har det.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Den sidste rejse

Post by Godzilla »

Åh, søde Cæzar. :graed:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Den sidste rejse

Post by FruTusse »

Hvis avler ellers har fulgt lidt med hen ad vejen, så kan du da roligt kontakte ham. Det er jeg sikker på at han vil sætte stor pris på.
Ja, det tror jeg såmænd også at han vil gøre selv om han måske ikke har fulgt noget særligt med, for hvilken avler vil ikke blive glad over at høre at hans afkom nåede den høje alder af 18 år og har haft et rigtig godt liv. :mikkel:

Jeg har kun talt med Nitouche's avler en enkelt gang, men han blev simpelthen så glad for at høre at hun havde det godt, så den dag hun heller ikke er her mere - om maaaaaange år - så vil jeg da også lige kontakte avler for at fortælle det. Hvis han altså stadig lever, for han er faktisk en ældre pensionist nu, så det er jo ikke sikkert.


Nina:

Rigtig trist at høre om Cæzar, men han har da heldigvis også fået et godt langt liv.

Jeg synes at det er dejligt at høre om så mange heste der når en ret høj alder. :respekt:
Jeg håber da for min Nitouche, som om ikke så længe fylder 16 år, at hun også får lov til at blive rigtig gammel.


Mange tanker og knus til Jer begge
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Den sidste rejse

Post by vicky02 »

Jeg var gået helt kold, hvis min staldvært havde opført sig sådan!!!
Jeg var heldig med daka, rumle blev aflivet søndag aften og mandag morgen var han væk.

Jeg flyttede ingen pressening, det klarede daka selv.

Men jeg er glad for han kom roligt herfra.
Post Reply