Årets Nytårs"strigle"torsk

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by xtiny »

Kan jeg så ikke nomineres til årets: Det er så SYND for mig!" pris? :mikkel: :gunilla: Præmien kunne være en dåse tun-i-olie... :sine:

Egentlig er jeg imod at kåre torsk (på begge leder!), så hellere være flink ved nogen, der har gjort noget godt. :katiekat:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Charlie
Posts: 108
Joined: Tue 18. Nov 2008 11:20

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Charlie »

[quote:9dfb4d3c6d="Dolly Parton - Windstrup"]Jeg vil være årets kriminelle strigle :minna:[/quote:9dfb4d3c6d]

Du har også et naturtalent!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Lone Beck »

Til orientering kan jeg oplyse jer om at Charlie nu angiveligt har meldt mig til politiet for ærekrænkelse.

Så vidt jeg forstår af hans besked, fordi jeg kalder ham en distanceblænder.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by KatieKat »

[quote:5fff70b835]Til orientering kan jeg oplyse jer om at Charlie nu angiveligt har meldt mig til politiet for ærekrænkelse.

Så vidt jeg forstår af hans besked, fordi jeg kalder ham en distanceblænder.

[/quote:5fff70b835]
Hvis det er sandt vil jeg foreslå Wendy at melde ham for æreskrænkelse for at kalde hende en mester i manipulation.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
PiaK

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by PiaK »

[quote:a5a4c20c7e]Til orientering kan jeg oplyse jer om at Charlie nu angiveligt har meldt mig til politiet for ærekrænkelse.

Så vidt jeg forstår af hans besked, fordi jeg kalder ham en distanceblænder. [/quote:a5a4c20c7e]

Har den mand bare enormt meget humor? Eller er han virkeligt så dum som en skovl udført i vådt bølgepap??

Er der ikke nogen der kan give ham et liv??
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by KatieKat »

[quote:6a8732fbcb]Er der ikke nogen der kan give ham et liv??[/quote:6a8732fbcb]

Han kan jo prøve at ønske sig et i julegave.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Zanne »

[quote:cbe01bc8b5]Til orientering kan jeg oplyse jer om at Charlie nu angiveligt har meldt mig til politiet for ærekrænkelse.

Så vidt jeg forstår af hans besked, fordi jeg kalder ham en distanceblænder.[/quote:cbe01bc8b5]

Må jeg ønske dig tillykke Lone. Du er åbenbart den eneste herinde, der virkelig har forstået at tale Charlies sprog, og trænge igennem til ham, så han også forstod det.

Hvis jeg nu ber rigtigt pænt, kan jeg så ikke få opskriften.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Zanne »

[quote:86e71b2fb8]Til orientering kan jeg oplyse jer om at Charlie nu angiveligt har meldt mig til politiet for ærekrænkelse.

Så vidt jeg forstår af hans besked, fordi jeg kalder ham en distanceblænder.[/quote:86e71b2fb8]

Må jeg ønske dig tillykke Lone. Du er åbenbart den eneste herinde, der virkelig har forstået at tale Charlies sprog, og trænge igennem til ham, så han også forstod det.

Hvis jeg nu ber rigtigt pænt, kan jeg så ikke få opskriften.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by MetteboDeluxe »

Vicks var hende der startede med at brokke sig over os fordi vi talte mindre pænt om.. øhm.. Ja det må i selv søge *har glemt hvad det var denne bruger brokkede sig over*
* Kendt for :mettebo: *

* G
PiaK

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by PiaK »

Gad vide om politiet er ved at være en anelse træt af denne "ældre herre", der i tide, og vel især, utide, ringer ind for at politiandmelde folk. :hva:

Folk han vel og mærke selv opsøger, med det ene formål at gribe dem i noget han kan forarges og vrisse over? :ehh:

De har sgu nok sat erhvervspraktikanten til at svare på opkaldene og i årets "politi julefrokost revy" er halvdelen af sketchene om eller med føromtalte herre :hhansen:

Skal jeg se om jeg kan skaffe billetter? :atengstedt:
Post Reply