Årets Nytårs"strigle"torsk

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lisbeth Sejberg

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Lisbeth Sejberg »

Skal vi ikke også indstifte en pris til de tålmodige betjente, der er så uheldige at være på arbejde, når Charlie hænger i røret ???

Mvh. Lisbeth
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by MetteboDeluxe »

En indsamling måske?
* Kendt for :mettebo: *

* G
Lisbeth Sejberg

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Lisbeth Sejberg »

Forresten Mette hvad er det lige, jeg har overset i forbindelse med, at du kræver at få årets pervert-pris ?? :ehh:
Mvh. Lisbeth
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by KatieKat »

Lisbeth prøv at søge på den lange tråd om herreunderbukser.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by xtiny »

:gave: :vader: :-o

Hermed indstiller jeg Charlie til Årets Tanketorsk. Præmien bør vist være en udgave af Karnov- eller måske bare Injurielovgivningen i glas og ramme. :elsk:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by xtiny »

Hov:

". Som noget specielt er injurier undergivet privat påtale. Det betyder, at den krænkede ikke kan indgive politianmeldelse, men selv (ofte gennem advokat) skal rejse sag. I visse grovere tilfælde kan ærekrænkelser dog påtales af det offentlige."

Det væsentlige forsvandt vist:

Lone Beck- hvem har han mon anmeldt dig til?
Nissepatruljen? :gave:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by xtiny »

Jeg indstiller hermed mig selv til Årets Ostepris for glemsomhed! :gunilla: :lea: (Min hukommelse er marginalt bedre end en Emmenthaler!)

Link: http://da.wikipedia.org/wiki/Injurie
Hvorfra citatet i 2. indlæg stammer.
Strigler kan ikke lide >> istedet for citationstegn?
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Dolly Parton - Windstrup »

[quote:f8bd8ad68e="Charlie"][quote:f8bd8ad68e="Dolly Parton - Windstrup"]Jeg vil være årets kriminelle strigle :minna:[/quote:f8bd8ad68e]

Du har også et naturtalent![/quote:f8bd8ad68e]

:viben: og det kommer fra den mand der chikanerer fremmede "koner" i glostrup, og spilder politiets tid med ligegyldige anklager, jeg trækker mig fra min egen nominering og forslår charlie pomfritz drengen :hhansen:

Men det er da virkelig en kompliment af karakter når den kommer fra sådan en fup mager som dig Bjarne griis :lea:

Naeh jeg tror hellere jeg vil få fif fra Stein Bagger om evt. fremtidige kriminelle handlinger :atengstedt: tvivler på du har iq nok til at svindle for 1.2 milliard...
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Lone Beck »

[quote:05ec298291]Lone Beck- hvem har han mon anmeldt dig til? [/quote:05ec298291]

Jeg gad ikke spørge. Han svarer alligevel ikke, og i øvrigt ved jeg godt at injurier henvises til privat søgsmål :lol:

Jeg har haft fornøjelsen af at dække en injuriesag for nogle år siden. Det var skægt :heidio:

Men hvis han trækker mig i retten, glæder jeg mig helt vildt til at høre ham forklare, hvorfor det er ærekrænkende, at jeg ikke mener han fortjener at blive kåret som årets nytårstorsk :ehh:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
PiaK

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by PiaK »

[quote:cd7b16cb5c]Men hvis han trækker mig i retten, glæder jeg mig helt vildt til at høre ham forklare, hvorfor det er ærekrænkende, at jeg ikke mener han fortjener at blive kåret som årets nytårstorsk [/quote:cd7b16cb5c]

Det vil jeg OGSÅ have billetter til :viben: :viben: :viben:
Post Reply