Ting der blev mistet i skybruddet

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Ting der blev mistet i skybruddet

Post by Gry »

Hvad har du mistet til vandmasserne?

Det er lige gået op for mig at mine rollespilskostumer i kælderen er gået i stykker :( der hænger en seddel i opgangen om at kælderen har stået under 165 cm. vand :( hurrah for adhd der gjorde at jeg glemte at putte mine fåreskind i kælderen. men mit rensdyrskind er dødt :( Øv for fanden!

min gade er lidt dumt opdelt så de tager afdelingerne efter tur så de kan feje vand og slam ud. Min kælder er først aktuel d. 20 :(

jeg ved ikke lige hvorfor at jeg ikke har tænkt nærmere over det, men jeg tænkte at den store plastkasse til hoftehøjde ville redde det meste. jeg har også en kommode dernede med rollespilssmykker i - men 165 cm...det er højere end jeg er...så alt skal smides ud. øv hvor er det altså bittert! :(

Men ja...slam fra kloakken. Så vil jeg ikke engang prøve at redde det - men øv jeg kunne tude lige nu :(
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Malouhsen
Posts: 64
Joined: Thu 1. Apr 2010 16:35

Re: Ting der blev mistet i skybruddet

Post by Malouhsen »

Jeg havde også vand i kælderen, kun en halv meters penge, bor ude på Følfodvej omkring Englandsvej.

Men vi har ikke alle kælderrum, kun et fælles og til cykler, havde en sofa og et stuebord stående. Sofaen er en X-tærtes som ikke er blevet afhentet, og bordet er min mors.

Lyder røv med dine ting :(
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Ting der blev mistet i skybruddet

Post by Gry »

ååårh hvor øv med den sofa og bordet :( Jeg kan blive rigtig ked af det på de folks vegne der har mistet arvestykker :(

Det e helt vildt, min psykolog har lokaler på brorsonsvej i sin søsters galleri - der er der en væg der er kollapset. søsteren har mistet for et par mil. i billeder af en cubansk maler der får udrejsetilladelse til at komme til danmark med nogle års mellemrum og male, så det er totalt uerstatteligt hvad der er gået tabt.

jeg tabte også næse og mund da jeg hørte om hende kvinden med de ægte tæpper der havde mistet forretning for omkring 100 mil. Hvordan kommer man nogensinde tilbage fra det igen?
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Malouhsen
Posts: 64
Joined: Thu 1. Apr 2010 16:35

Re: Ting der blev mistet i skybruddet

Post by Malouhsen »

Det er heldigvis bare en sofa og et bord, l*rtet kan erstattes. Jeg var nok først blevet rigtig ked af det hvis min mor havde fået en masse vand i kælderen, hun bor nede omkring Kongedybet.

For det er jo dernede alle mine børne ting ligger, dem har jeg heldigvis ikke hjemme.

Ej hvor er det også ærgerligt med din psykolog, og søsterens ting.

Det er simpelthen så vildt hvor mange der har mistet ting.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Ting der blev mistet i skybruddet

Post by Annemaja »

Vores kælder under hele huset er også skadet - meget - med mange ting - men det sgi da trods alt kun ting!

Heldigvis er ingen af vores børn eller dyr kommet til skade. Så skide være med de døde ting!
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Ting der blev mistet i skybruddet

Post by Gry »

Var der menneskeliv der blev mistet i skybruddet?
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Ting der blev mistet i skybruddet

Post by Anja »

Nej ingen har vist mistet livet under skybruddet. Og så tror jeg egentlig det har været meget sundt for mange mennesker at få ryddet deres kælderrum for gammelt bras de ikke har kigget på de sidste 5 år.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Ting der blev mistet i skybruddet

Post by Gry »

Jeg har så kun boet her i 4 år, så jeg ved jeg ikke havde noget ubrugeligt dernede :(
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Ting der blev mistet i skybruddet

Post by Gry »

Jeg bror på Frankrigsgade :) så jeg er låst inde mellem moselgade og Sadolinparken :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Ting der blev mistet i skybruddet

Post by Annemaja »

Næ ingen er døde - heldigvis :-) Men synes bare det her småregnskyl er peanuts fordi nogen blev lidt våde og har mistet få ejendele de alligevel havde sat i kælderen fordi de alligevel ikke gad have dem stående. Folk andre steder i verden har mistet ALT inkl deres kære pga vand. Det er respektløst at pive over de her småting.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply